روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

فردا

 

گاهی اوقات آرزو می کنیم ایکاش فرصت دیگری داشتیم.

تا دوباره از نو آغاز کنیم..

فرصتی دیگر تا اشتباهاتمان را جبران کنیم و شکستهایمان را به پیروزی تبدیل کنیم.

برای یک شروع دیگر به زمان خاصی نیازی نیست.

تنها کافیست که واقعا بخواهی و از صمیم قلب تلاش کنی.

برای کمی بهتر زندگی کردن

برای همیشه بخشنده بودن

برای افزودن کمی نور آفتاب به دنیایی که در آن زندگی میکنیم.

هرگز از امید دست برندار

فکر نکن که رشته ی کارها در دست تو نیست.

همیشه فردایی هست

وحتما فرصتی دیگر..

برای شروعی دیگر.

 

*×*×*×*×*×سال ۲۰۰۸ میلادی مبارک*×*×*×*×*×

نظرات 17 + ارسال نظر
هومن رهبری یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ

خواستم و شد!
برای همین باور دارم.

هومن رهبری یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:37 ب.ظ

یه جیز دیگه اینکه از همین حالا شروع کن!
مدتهای زیادی وقتم گذشت تا از شنبه شروع کنم یا از ابتدای«همین ماه» یا از «اول سال» منتظر هیچ زمانی نباشیم «همین حالا» آغاز کنیم و مطمئن باشیم برای یک «دل صاف» همه اتفاقات خوب می افتد.

علیرضا یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.hafti-hafti.blogsky.com

م س ت م ک ن و ا ز ه ر د و ج ه ان م ب س ت ان.

شازده خانوم دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ http://shadzekhanoom.blogsky.com

من که خیلی خسته تر از این حرفهام

من هم!

احسان دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.nightsmile.persianblog.ir

سلام.
تبریک میگم.
موفق باشین.
بدرود.

sepideh دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:40 ب.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام الهام گلم، خسته نباشی ...

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

یکسال گذشت و پدر نیست !!!

همراه با آهنگی از نوید عبداللهی برای پدرش ....

www.deltange-naseria.blogsky.com

٭٭٭ جاوید یاد و نام ناصریا ٭٭٭

موفق باشی . . .‌ . .

امین کاشانی دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ http://cedilla.blogsky.com

لب هات گاهواره ی شب های من نبود

هرگز نبود تشنه که لب های من... نبود

سلام

به روزم

غزل دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ب.ظ

از اینجور فرداها خیلی میادومیره ولی بازهم نمیشه تصمیم گرفت.
اینروزها دل آدما به فردا خوش نیست.راستی خبری که درباره آیدین دادیو خوندم و عکسهاشو دیدم.اینم یه دلیل برای بی محتوا بودن زندگی
من نمی دونم خاک چجوری چنین سرو بلندبالاییو در خودش می تونه جا بده.

چی بگم...

من دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ http://itsmine.blogfa.com

این روزها حتی آرزو کردن هم یادم رفته...

غزل دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:43 ب.ظ

راستی سال نو ء میلادی هم مبارک

علیرضا دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ب.ظ

خیلی خوبه که ادم بتونه به این توصیه عمل کنه اما فکر نکنم کسی اینروزا دل و وماغی برای حرف از آینده و فردا داشته باشه.ما از ۲ ثانیه بعد خودمان خبر نداریم.
مثل آیدین که به هوای استراحت رفت و به آرامش ابدی رسید
سال نو میلادی هم مبارک

مانا..... سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.rosebaran.com

اما دریافتم که مسیح در جستجوی ملکوت نبود،قصد او نجات ما از دست رومیان نیز نبود.ملکوت او،فقط ملکوت دل بود......
میلاد مسیح و آغاز میلادی نو مبارک.

behshad ( Booter yahoo )8 سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 8 final Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

هومن سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 ب.ظ

اشو الی.
عکست خیلی خوب انتخاب بوده(شده بود).
یه قانون داریم در ماوراه الطبیعه میگه به هر چیزی که فکر کنی به سمتت جذب میشه.
اگر احساس بدبختی و ناراحتی داشته باشی از جهان درون.
حتما ناراحتی بهت میرسه و به عبارتی جذبت میشه.
خوشبختی یه احساس درونیه.
از بیرون دنبالش نگردیم.
یه وختی یکی داشت تند میرفت و لایی میکشید.
مردی که تو ماشینش با خانوادش داشت در همون خیابون میرفت عصبانی شد و شروع کر به گفتن اینکه تو چه جامعه ای زندگی میکنه و چقدر مردم بی فرهنگن.
وختی رفت جلوتر دید که همون آقا که ایشون خیلی از دستش ناراحته کنار زده تا بچش رو که تصادف کرده ببینه و اونو همراهی کنه.
بعد مرد جای فحش دادن پیداه شد و طرف رو دلداری داد.
هیچ چیز در بیرون تغییر نکرد فقط احساس درونی عوض شد.
خیلی بد بیان کردم .عجله داشتم.دعا کنید برای امتحانات ان شا الله کنار زیارت

شقایق سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ

نظر شما را در بلاگ یکی از دوستانم خواندم .حدس میزدم نویسنده آن نظر باید کسی باشد که خوب می نویسد و خوب فکر میکند.و آمدم تا از نزدیک ببینم و بخوانم.
خوشحالم که مانند شماها هنوز هم هستند و مینویسند و می گویند.
اما راستش دلم گرفته احساس میکنم نوشتن اینگونه خوشایندها دیگر حقیقی نیست.و عجیب اینست که همه به جز یکی دو مورد همین نظر را دارند.چرا هیچکس امیدوار ومحکم حرف نمیزند؟حتی خود شما هم در جواب دوست خسته ای گفته اید منهم!
بگذریم.به هرحال از اینکه اینجا را یافتم و خواندم خوشحالم.درگذشت سرو بلند بالای بسکتبال ایران هم به دوستدارانش تسلیت میگویم(وقتی شنیدم شوکه شدم)اما این نیز میگذرد و بدا به احوالات ما.
سال نو مسیحی هم مبارک
یاد ملانصرالدین افتادم که در یک شب هم به عزا و هم عروسی دعت شده بود و هردو همسایه دیوار به دیوار و
ملا مجبور شد بر روی بام به خدمت هر دو برسد.به یکی تبریک بگوید به دیگری تسلیت
خدا بیامرزدش ایشالا مبارکش باد
این حال واقعی ماست در روزگار کنونی

شقایق سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ب.ظ

راستی بابت انتخاب عکسها بهتون تبریک میگم.خیلی باذوق انتخاب کرده اید.همه عکسها زیبا هستند.مشغول گشت و گذار در بلاگتان هستم
؛-)

علی سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://chickensoup.blogsky.com

سلام الهام عزیز
خوب هستی؟
من دوست ندارم دوباره شروع کنم با این وضعیت
بیشتر دوست دارم که تموم بشه تا شروع بشه
من هم سال جدید رو تبریک میگم
آپ کردم منتظرتم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد