روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

سکوتم از...

 

  

 سکوت نعره میزند... 

پ.ن: 

سکوت ندا در نگاه آرزومندش جاودان گشت. 

برای آرامش روح پاک نداآقاسلطان،خدا را ندا سرمی دهیم...

نظرات 66 + ارسال نظر
چرا شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ

از چیه ؟!

حمید یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ق.ظ http://felfel.mahblog.com

وبلاگ خوب و جالبی دارید

خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

منتظر جوابتون هستم

گل مینا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ http://adambarfi1.blogsky.com

سکوت معنای خقیقی نگفتنهاست...

منم مجسمه بودن و امتحان می کنم!
مخصوصا تو این روزا که...........................

علی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ق.ظ http://faryadnameha.blogfa.com

شاید چنین باشد :

سکوتم از رضایت نیست

دلم اهل شکایت نیست

یا آنکه همانند این پرنده سکوت را به خوردمان داده باشند ...

علی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://faryadnameha.blogfa.com

درود الهام عزیز

بی نهایت سپاسگزارم که می خوانی فریاد بی صدایم را با چنین محبتی بی دریغ .

دوم خرداد 76 حدود 12 سالی بیش نداشتم و جالب آنجاست برایت بگویم که هوادار سرسخت آقای ناطق نوری بودم در آن روزها و کلکسیونی فراهم نموده بودم از عکس هایش . البته هواداری من از ایشان بیشتر به دلیل تمایلات همواره اصولگرایانه ی خانوادگی و البته حجم وسیع تبلیغات ایشان بود نه بر مبنای شناخت اندیشه و رفتار علی اکبر ناطق نوری .
مشکلی که برای برادر بزرگورارت پیش آمده بود ناراحتم کرد و مطمئنا این چنین رفتارهایی از جانب حکومت مذموم است و خارج از عرف حقوق بشر . رفتارهایی که متاسفانه همه مان بارها شاهدش بوده ایم که در جزیی ترین موارد مامورین به خشونت روی می آورند ولی الهام جان من اگر هوادار خاتمی هستم و موسوی نه به خاطر پذیرش تمام موارد مشمول ایشان است که حضور آنها را که دید بازتری دارند در راستای اندک تحولات در این سرزمین مناسب می دانم . همه مان به خاطر داریم دوران خاتمی را که در آن خبری نبود از چنین بگیر و ببندهایی . همین یک هفته ی اخیر را نگاه کن ، چند ده نفری از شاخص ترین و طراز اول ترین افراد این کشور دستگیر شده اند و از وضعیتشان خبرهای ناخوشی به گوش می رسد . جز اندک افرادی که تعصب چشمشان را کور کرده و نمی بینند حقایق را ، تمام دوستان اصلاح طلب بر این نکته صحه می گذارند که محمد خاتمی با همه آزاد اندیشی اش محافظه کار است به میزان بسیار ، بگذار نمونه هم برایت بیاورم که متهم نشوم به تعصب ، مثلا داستان انتخاب خانم وزیر که از دوم خرداد در ذهن خاتمی بود ولی از ترس ساکنان قم چنین نکرد یا لوایح دو قلو که به تشری سر جایش نشست ، از این نمونه ها بسیار می دانم ولی همیشه گفته ام که برای اندک تغییر هم باید به یاری وطن آمد هر چند که این روزها من هم به صورت جدی به تحریم همیشگی فکر می کنم . در مورد موسوی اما تمام پیش فرض هایم اشتباه از آب درآمد و ایشان شجاع تر و قاطع تر از خاتمی عمل نموده تا به حال که امیدوارم تا حصول نتیجه چنین بماند و بتواند مسالمت آمیز حق از دست رفته مان را بگیرد که چنین سوگوار دوستان از دست رفته مان نباشیم .

الهام یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/

سلام
همیشه سکوت ناگفته ها رو میگه.
موفق باشید و به امید فردایی روشن.
منتظر حضور سبزتون هستم.

[ بدون نام ] یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ب.ظ

الهام خوبم سلام
خوبی نازنین؟
می نویسم ایران می خوانم مهر

می نویسم وطن می خوانم ایران

منتظر نظرتو دررابطه با ایرانم و مردم خوبش هستم

سلام
حال همه ی ما خوبست!
آدرس ننوشتی دوست من.

مونا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

بخواب ای خواهر نازم ندایم
که روح پاک تو گردد صدایم
ندا دادی تو ما را با صداقت
قسم بر آن نگاه بی گناهت
که رایت را بگیرم از سیاهی
که همره ما نگردیم با تباهی
که همواره به ظالم ما بتازیم
که دائم جاودان راهت بسازیم
بخواب ای خواهرم آرام آرام
بخواب ای نو شکفته ای دلارام
شهید راه پاکی ها تو بودی
مبارز با تباهی ها تو بودی
تو که هرگز نبودی خاک و خاشاک
چرا افتاده ای اینگونه در خاک؟
ندایم ای ندای سرزمینم
صدای جاودان سرزمینم
صدای تو شود داد دلیران
ندای تو شود فریاد ایران

بهرام یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ

ندای عزیز
ــ راست نگفتند تا در چشمان ِ تو نظر بتوانند کرد…

به ستاره‌ها نگاه کن:
هم اکنون شب با همه‌ی ِ ستاره‌گان‌اش از راه در می‌رسد.
به ستاره‌ها نگاه کن
چرا که در زمین پاکی نیست…»

و شب از راه در می‌رسد
بی‌ستاره‌ترین ِ شب‌ها!
چرا که در زمین پاکی نیست.
زمین از خوبی و راستی بی‌بهره است

و آسمان ِ زمین

بی‌ستاره‌ترین ِ آسمان‌هاست!

گل مینا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ http://adambarfi1.blogsky.com

ندای عزیز نبینم روزی را که تو با چشمان باز رفته ای و ما با چشمانی بسته.. مانده ایم!
وای بر ما.......

alireza یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ

NEDA, The World cries seeing your last breath, you didn't die in vain. We remember you

آرش یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

باور کن بغض گلوم رو گرفته
همش چشمهای ندا جلوی نظرم میاد.
واقعا نمی دونم این بی وجدان ها چه جوری شب سر راحت زمین میذارن.

بانوی اردیبهشت دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ق.ظ

الهام جان سلام
این روزها حالمان بغض است و دیده امان خون

چرا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ق.ظ

گل مینا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ق.ظ http://adambarfi1.blogsky.com

سکوت ندا عجیب دلم را شکست........
بارها اشک ریختم و خواهم ریخت تا روزی که آن نگاه را به یاد دارم........

[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ق.ظ

گرگها خوب بدانند، در این ایل غریب

گر پدر مرد، تفنگ پدری هسـت هنوز

گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند

توی گهواره چوبی پسری هست هنوز

آب اگر نیست نترسید، که در قافله مان

دل دریایی و چشمان تری هست هنوز

سروده دکتر زهرا رهنورد(همسر میر حسین موسوی)

مریم و سعید و سروش دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

از مرگ ...

علی دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ http://faryadnameha.blogfa.com

ندا حالا سمبل شده برای همه ایرانی ها

سمبل ایستادگی

سمبل جانفشانی

سمبل شجاعت که ثابت نمود چقدر مرد سالارانه فراهم نموده اند فرهنگ لغاتمان را که چنین رشادت هایی را مردانگی می نامند .

چقدر نام این دختر می آید به عملش :
ندا صالحی

غزل دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ

طبق روایت وبسایت IranPressNews وی در روز ۳۰ خرداد به همراه استاد دانشگاهش (‌رشته فلسفه) و چند تن از هم کلاسی‌هایش در تظاهرات شرکت داشته‌است. وی برای دقایقی در حالی که با موبایل صحبت می‌کرده از جمع تظاهر کننده عقب می‌افتد که در این هنگام (حدود ساعت ۷ عصر)، یکی از ۲ لباس شخصی موتور سوار، قلب ندا را با کلت کمری هدف قرار می‌دهد. پزشکی با دست سعی در بندآوردن خون میکند اما وی چند لحظه بعد در دستان استادش جان می‌سپارد.

[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ

http://takderakhtitanha.blogfa.com/
این خانم برادرش شهید شده تسلیت بگیم و خون بگرییم

احسان دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:43 ب.ظ http://loveeee.blogsky.com

بیا هموطن همه با هم جدا از هر جبهه ای با هم باشیم ... باز هم می گویم برادرم و خواهرم برایت متاسفم ... برای آینده کشورم متاسفم ... و در آخر برای خودم که جوانیم به فنا رفت ... امیدم به فرداست برای فرزندانم ... نوادگانم ... به امید ایرانی سربلند ... پیروز ... موفق .... همه با هم سهم کوچکی در ایران آباد داشته باشیم ...

الهام دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ http://piadehdarbaran.blogfa.com

سکوت ندا رو همان کسانی به خدا رساندند که به یک جوان بسیجیی 24 ساله که تازه پنج ماه بود ازدواج کرده بود رحم نکردند و اورا به شهادت رساندند
سکوت ندا را کسانی به خدا رساندند که به بیماران در امبولانس هم رحم نکردند
سکوت ندا را کسانی به خدا رساندند که به مقدسات ما بی حرمتی کردند
سکوت ندا را منافقانی به خدا رساندند که در بین مردم خوب ایرانم رخنه کردند در هر صنفی به صورتی حتی در بین سبز پوشان که می خواستند مظهر پاکی شوند
کاش سبز پوشان زودتر متوجه توطئه شوم منافقین شوند

علی بینش پژوه. دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ

پیکر ندا به خانواده اش تحویل داده شد اما بدون استخوان ران و خیلی از قسمتهای بدن.
می دونی چرا؟
شمایی که اینگونه نظر میدهی خانم الهام کمی بیشتر فکر کن

Aslan دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ب.ظ http://love1374.blogsky.com

سلام.دوست عزیز وب عالیه داری . اگه با تبادل لینک موافقی یه سر به من بزن تا لینکت کنم.

شقایق دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ

بشکنیم این سکوتو
چرا بی صدا بمونیم

الهام دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

متاسفم...
به امید فردایی روشن و شکست این سکوت.
موفق باشید
منتظر حضور سبزتون هستم.

بهاره سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ق.ظ


ندا دخترم لحظه لحظه
نفسهای گرمت
به روی تن مرگ پرواز میکرد
تو بودی که با چشمهایت جهان را صدا کرده بودی
جهان در پی پرزدنهات بیداری اش را
به یاد عزیز تو آغاز میکرد
ندا دخترم حجله ات را
همه داغداران
به سوی سحرگاه بیداری سبز بردند
که نام ترا در صف عاشقان وطن میشمردند
تو بودی که با آخرین جمله هایت
امید رهائی
به جانهای پر درد ما میدمیدی
ندا دخترم این تو بودی که ما را
از این ظلمت مرگ و نفرت
به صبح شکوفائی زندگی میکشیدی .

گل مینا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ http://adambarfi1.blogsky.com

به روزم با:

باید امشب بروم...

تقدیم به ندا و نداها که رفتنشان جاودانه شد...

سپهر سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ب.ظ

روزی ندابودی
اما اطمینان دارم ازامروز فریاد ونعره خواهی شد وبرسردشمنان این مرزوبوم باریدن خواهی گرفت
آرام درجایگاه ابدی خودفروبرو که ملت ایران زمین قدرخون توراخواهنددانشت

نجمه سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ب.ظ

اینم یکی از اون جوونهایی بود که گول خورد و به خیابان آمد تا آزادی اندیشه را با آزادی برهنگی تن تاخت بزنه .
این خانم فدای کسانی چون فائزه هاشمی شد تا کیسه زر خاندان هاشمی پربار بشه .اما من مطمئنم قاتل این خانم نمی تونه یک بسیجی باشه که 8 سال جونشو کف دستش گرفت و رفت تا نزاره زنان ایران مورد تجاوز دشمن قرار بگیرن .بسیجی ها اونقدر غیرت دارند که 8 سال در مقابل تیرهای دشمن سینه سپر کردن تا دست ناپاک دشمن به خاک ایران ،نگاه هرزه دشمن به دامن زنان ایران نیفته .
لطفاٌ بهره برداری سیاسی نکنید .خانم ندا فقط به این دلیل کشته شد که باور نکرد منافقین آنقدر به ما نزدیک شدن که ممکنه در همین کوچه پس کوچه های تهران کمین کرده باشند

چشمه سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

در اندرون من خسته دل ندانم کیست....
ندا برای من سکوت اورد...
سکوت پر از درد و ماتم
سکوت مبهوت برای یک نگاه مظلوم
سکوتی به نشانه عمق غم
عمق بی انتهای اندوهی که به زبان نمی آید
سکوت من...
بلند ترین فریاد من است

سی سال خیال... سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ http://zpress.blogsky.com/

بسیجی که امروز من دیدم، آن بسیجی که من می اندیشیدم نبود ..

غزل سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ

سخنی هم شنیدیم از مادر داماد
نجمه یعنی الان آزادی اندیشه هست که ندا می خواست آنرا با برهنگی تاخت بزنه؟البته اندیشه هایی مثل تو آره چون رسمن از مخ آزادی.

sepideh چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ق.ظ http://ahmadi-nejhad.blogsky.com


پر کشیدن ندا تمام دلها را شکست ...

خدا از سر کسی که این آتیش و به دل جوونا زد نگذره ...

و خدا از سر اون کسایی که قصد دارن این دولت و نظام اسلامی رو خراب کنن نگذره ...

خدا لعنت کنه هرچی تروریست و قاتله ...

خدا لعنت کنه اونایی که رفتن تو پوسته اسلام، دولت و آشنا، تا این دولت رو خراب کنن...

برای ظهور امام زمان و شادی روح ندا دعا می کنیم ...


sepideh چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ http://ahmadi-nejhad.blogsky.com

جوونای ایرانی حواستون کجاست؟!
یه چیزی برام سؤال شده چند وقته و نگرانم کرده ...
و اون اینکه چرا جوونای ما اینقدر ساده اندیش و سطحی نگر هستند؟!
چرا به چراغ سبزهای بیگانگان توجه نمی کنند؟!
آمریکا کی دلش برای این دولت و جووناش سوخته که حالا می خواد از جوونای این مملکت سوء استفاده کنه برای رسیدن به آرزوهاش ...
آمریکا کی دلش واسه من و توی جوون ایرونی سوخته که حالا بسوزه؟!
مگه 8 سال دفاع مقدس عراق و صدام لعنتی رو ساپورت نکرد و تا تونست بمب شیمیایی ریخت روی سر این ملت و جووناش؟؟
چقدر جنایت کرد؟!
حالا یکدفعه چی شده دلش برای ما سوخته؟
انگلیس، فرانسه، آلمان، آمریکا، صهیونیست و ....
جوون ایرانی حواست رو جمع کن!
واسه فریاد آزادی جوونا نیست که اینقدر داره خودش رو به آب و آتیش می زنه ...
واسه منابع و ذخایر کشورمونه که داره خودکشی می کنه ..
واسه سرمایه ی من و توئه که داره خودش رو هلاک می کنه ...
چرا سفارت انگلیس با شربت و شیرینی از آشوب‌گران حمایت می کنه؟!
چون می خواد جام زهر رو به کام ملتمون بنوشونه ....
جوون ایرانی از تو بعیده ...
چرا فکر می کنی وقتی اونیفرم پلیس می پوشن و می زنن تمام سرمایه‌هامون رو داغون می کنن و به آتیش می کشن، واقعاً نیروی پلیسه؟
اینو که یک بچه ی 2 ساله هم می فهمه که بخاطر تخریب دولته و برای بد جلوه نشون دادن نظام و اسلام و مسلمونه ...
چرا باید در 2 ماهه گذشته پروازهای انگلیسی و شخصیت‌های تازه وارد انگلیسی بطوری که تا بحال سابقه نداشته به سوی ایران روانه بشن؟!
چرا باید قبل از انتخابات این فکر رو توی سر من و تو بندازن که اگه انتخابات به نفع میرحسین موسوی نشد، پس حتماً تقلبی رخ داده؟!
اتفاقاً باید بدونی که وقتی این شایعه سازی‌ها از 3 ماه قبل شروع میشه، شورای نگهبان دقتش رو بیشتر به کار میگیره که انتخابات هرچه سالمتر برگزار بشه ....
اول شروع می کنن و می گن اصلاً کسی واسه انتخابات نمی ره و مردم رو تحریک می کنن واسه نرفتن مردم پای صندوق‌های رأی ...
بعد که این همه شور و شوق جوونا رو می‌بینن خبر از تقلب در انتخابات میدن...
بعدم فکر ابطال رو توی سر من و تو می اندازن تا قانون کشور و ملت ایران رو بی اهمیت جلوه بدن...
عزیزانم توروخدا اینقدر ساده نباشید ...
چرا زمان رأی گیری هنور به اتمام نرسیده، خبرنگاران انگلیسی به نقل قول از مردم، مردمی که ما نمی‌دونیم کی هستن اعلام می‌کنن که مردم خبر می‌دن از تعداد صندوق رأی گمشده!!!
اینا چه معنی میده؟!
معنیش اینه که این فکر رو توی ذهن من و تو بکارن، آبیاریش کنن تا رشد کنه به سرعت رعد، مثل پیچک و علف هرز؟!
می خوان جوون ایرانی بشه علف هرز ...
معنیش اینه که تخم نفاق و بدخواهی بین من و تو بکارن!!
اینا دردشون از بین بردن همبستگی و اتحاد مردمه ...
چرا یک مشت بهائی باید برای مملکت من و تو تصمیم بگیرن؟!
چرا ملت ما باید بشه سوژه تمام کشورها؟!
چرا وقتی آقای احمدی نژاد هنوز رییس جمهوریش به اتمام نرسیده مردم اینقدر بهش بی احترامی می کنن؟!
اینا همه حربه دشمنه...
هیچ فکر کردی چرا تمام شیاطین و صهیونیست و بیگانگان و دشمنان اسلام و ایران نمی خوان که احمدی نژاد رو کار باشه؟!
این بیگانگان کی به فکر حقوق بشر بودن؟!
به خدا اگه یکی از اینا جای احمدی نژاد بود و اینقدر بی‌احترامی میدید ساکت می نشست، به خدا قسم همشون رو خفه می کرد...
حقوق بشر رو رعایت می کنن؟!
چرا فکر می کنی حقوق بشر رو رعایت می کنن!!!
عزیزم بشنو، اما باور مکن ...
برای اینکه بدونی مردم خود آمریکا دل پر خونی از دولتمردانشون دارن ...
نامه یک مادر آمریکایی در وبلاگ آقای دکتر احمدی نژاد هست ..
برو بخون ...
میگن چرا مقام معظم رهبری هنوز چیزی نشده به آقای احمدی نژاد تبریک گفت ریاست جمهوریش رو ...
می خوام بگم:
جوونا حواستون کجاست؟!
مقام معظم رهبری در ابتدا حضور باشکوه مردم را تبریک گفتن به ملت و بعد رأی 24 میلیونی مردم رو به رییس جمهور منتخب، اسمی نبردن، اونم واسه اینکه رکورد شکسته شد بعد از 30 سال ..
میگن آقای احمدی نژاد گفتن طرفداران آقای موسوی خس و خاشاک هستند، خداوکیلی برا همینه که میگم 2تا گوش و چشم دیگه قرض کنید، تا دچار سوء تفاهم نشید...
دکتر احمدی نژاد گفتند: در انتخابات ایران 40 میلیون نفر خودشان بازیگر اصلی و تعیین کننده اصلی بوده‌اند. حالا چهار تا خس و خاشاک این گوشه ها کاری میکنند، بدانید این رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی آنان نخواهد گذاشت.
حالا کی داره این وسط با کلمات و جملات بازی می کنه که ذهن من و تورو به انحراف بکشونه؟!
همونایی که منظورشون از آزادی به زیر کشیدن دیانت، پاکی، ایمان، همدلی، متانت و ... هست.
همونایی که می خوان جوون رو اینقدر سرگرم این دل مشغولی ها، سرگرمی ها بکنن تا نفهمه توی مملکتش چی می گذره و آمال و آرزوش گم بشه...
همونایی که می‌خوان جوون ایرانی شاد و سرزنده نباشه و انرژی هسته‌ای و قله‌های پیروزی و شادکامی فتح نشه ...
جوونا به خدا توکل کنید، در این زمانه که دشمن برامون دندون تیز کرده باید 2 تا چشم و گوش دیگه هم قرض کنیم و نگذاریم که کلاه بره سرمون ...

جوون عزیز شیش دونگ حواست جمع باشه ...

شقایق چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ

به خدا اگه یکی از اینا جای احمدی نژاد بود و اینقدر بی‌احترامی میدید ساکت می نشست، به خدا قسم همشون رو خفه می کرد...
!!!
میشه از شما بپرسم ایشون الان دارن چی کار می کنن؟کاری بجز خفه کردن؟؟!!

ضمنا شما سخنگوی احمدی نژادی خانم سپیده؟

مریمی چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ب.ظ

ابنجا نامه ء فدابت شوم می نویسید برای احمدی نژاد؟
اه اه

علی بینش پژوه. چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ

سپیده خانم
از قدیم گفتن کم گوی و گزیده گوی.
اینایی که شما نوشتید در اثر زیادگوییه که البته بدلیل طولانی بودن متن کامل هم خوانده نمی شود

sepideh چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ


واقعیت قتل ندا، حاکی از چیز دیگری است ...

http://zeynab73.blogsky.com/1388/04/03/post-168/

لعنت بر منافقین و کسانی که قصد دارن تا ایران و ایرانی رو به انحراف بکشونن ...

مدیر وبلاگ چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ

سپیده جان اگر مطالب را بیطرف بنویسی می توانی در جلب نظر و توجه همه ی دوستان موفق باشی
لینکی که داده بودی دیدم و با دیدن فیلم برای خودم برداشتهایی هم داشتم
باید اینروزها بی طرف و بدون هیچ جانبداری به فکر کشور و جوانان عزیزی باشیم که اینجا و آنجا پر پر می شوند.

مردجنوبی چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ب.ظ http://pesarjonoub.blogfa.com

برای اولین بار سلام
وب بسیار خوبی دارید .احسن به این حسن سلیقتان
منتظر حضور گرمتان در سرزمین آفتاب هستم

زینب چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://zeynab73.blogsky.com

سلام
ندا ایرانی هست!
اصلا چون ایرانیه من واسش فاتحه خوندم ولی...
ولی رو تو کامنت خودت جواب دادم
راستی الهام خانوم من نمی نویسم تا اکثرا خوششون بیاد من اون چیزی رو که فکر میکنم درسته رو مینویسم حتی اگه یکنفر هم خوشش نیاد
اگه دقت کرده باشی من کامنت مخالف خیلی دارم فقط یک گروه یا قشر خاص اینجا نمیان!
چرا صدای ندا اینقدر جگرها رو سوخت ولی صدای دختری که فقط به خاطر چادری بودن از پل پرتش کردن جگر شما رو نسوزاند؟چرا در مور غلامرضا کبیری نوجوان۱۸ ساله تووبلاگت چیزی دیده نمیشه؟!!اینا ایرانی نیستند؟
به هر حال ممنون از حضورت

مینا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ http://dambarfi1.blogsky.com

امان از تفرقه امان......

مدیر وبلاگ چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ

زینب خانم
صدای ندا رساترین بود و مشتی ست نمونه ی خروار
من به شخصه از طرف خودم می نویسم که بخاطر تمام از دست رفتگان متاسف و متاثر شدم
فرق ندارد حجاب،چادر باشد یا روسری
همه ی ما زنان این سرزمین هستیم چه آنکه با چادر بود و من نمی دانم گفته ی شما صحت دارد که اگر دارد بسیار متاسفم
چه آن جوان ۱۸ ساله و چه همه ی آنانی که جانشان را از دست داده اند.
مهم اندیشه های ماست.
اینکه می گویم بیطرف سخن بگو یعنی از فرد خاصی حمایت نکن که علیه تو جبهه گیری شود
من هم اینجا همه ی نظرها را چه سبز چه همه رنگ و چه بیرنگ را منعکس میکنم
ما اگر یاد بگیریم به نظر هم احترام بگذاریم و از جانبداریهای بیخود بپرهیزیم بسیاری از مشکلاتمان حل می شود.

بیطرف چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ

ببخشید غلامرضا کبیری کیست؟
زینب خانم از خودت اسم ننویس من هرچی سرچ کردم اسم کشته شده ای با این نام را ندیدم یجز شاعری با این نام

مرتضی چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://javani.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز:
وبلاگ قشنگ و پرباری داری خیلی از وبلاگت خوشم اومده اگر تمایل به تبادل لینک هستی من 3تا وبلاگ دارم که با موضوع های مختلف هستند در صورت لینک کردن هرکدوم از این وبلاگها منم شمارو در همون وبلاگ لینک میکنم . با این وجود میتونید وبلاگتونو سریعتر تبلیغ کنید. یعنی با یک نشون 3تا نشون بزنید.... اگر خواستید لینک کنید منم با نامهای زیر لینک کنید..
من وبلاگهامو واستون میزارم..
http://clastin.blogfa.com/ :: دنیای آموزشی و تخصصی کامپیوتر
http://javani.blogsky.com/ :: راههای موفق شدن در کار و ازدواج در چیست ؟
http://firendship.persianblog.ir/ :: چگونه سالم وتندرست بمانیم.؟
اگر لینک کردی به یکی از وبلاگهام خبر بده.
با تشکر......


زینب پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ق.ظ http://zeynab73.blogsky.com

خانوم یا آقای بیطرف من نمیدونم شما از کجا سرچ میکنید!
ولی چند روز پیش اخبار خودمون هم ساعت ۲ظهر هم۲۰:۳۰و...همشون تشیعشو پخش کرد!!
تعجب میکنم شما ندیدن؟!!
میتونم بپرسم شما کجا سرج میکنید؟!

زینب پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ

بله
من شخصا معذرت میخوام...
اسمشو منم سرچ کردم غلام کبیری بوده نه غلام رضا کبیری!
آره مهم اینه که آدم اشتباه کرد بپذیره!

زینب پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:41 ب.ظ

بله مثل اینکه با پاسخم تو وبلاگم مشکلتون حل شد...
خدا رو شکر!

چرا پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ

بهتر نیست به جای احساساتی شدن و خلق قطعات ادبی و غزلسرایی و ساز و آواز در مایه ی دشتی ، هنرمون رو توی خوندن و تحقیق کردن و تفکر درباره ی این وقایع نشون بدیم ؟! آخر سر ما نفهمیدیم که تیر به گردن خورده یا قلب ؟! کلت کمری بوده یا اسلحه ی دیگه ؟! از ترک موتور بوده یا از پشت بوم ؟! چرا سه تا فیلم ازش داریم ؟! چرا یکیش انقدر با کیفیته ؟! ظاهرا یه فیلم هست که توی کوچه و پس کوچه ، اینا هر جا میرن دنبالشون میره و از یوتیوب هی پاک میشه !
http://www.youtube.com/watch?v=bWHT37pQmmE
کار خبرنگار بی بی سی ه (روزنامه ی جوان)
کار قاچاقچیاست ( فارس نیوز)
بعضیا هم میگن که کار منافقهاست ... یعنی من توی این چند وقته هر چی کامنت در مورد این موضوع خوندم یا فحش و بد و بیراه به بسیجیا بوده که دختر بی دفاع رو مظلومانه کشتن یا اینکه میگفتن کار منافقها بوده و اینجا هم البته یه دو سه تا غزل و قصیده دیدم.
میگن که درگیریها اون روز و اون ساعت توی آزادی بوده ! میگن نیروهای امنیتی چه احتیاجی به کشتن یه دختر اونم با اون وضعیت فجیع دارن ! چرا نیروی انتظامی هیچ اطلاعاتی درباره ی قتل نمیده ؟! وقتی انقدر مانور تبلیغاتی میشه رو این موضوع ، چرا یه جواب کوچیک هم نمیدن ؟! میگن که دستور دادن که هیچ مسجدی مراسم عزاداریش رو قبول نکنه ! بعضیها میگن که اگر منافق کشته بوده ، پس چرا نذاشتن توی گواهی فوت علت مرگ اصابت گلوله ثبت بشه ! یکی یه جا نوشته بود که "مگه بهتون نگفتیم که مسئولیت هر خونی که ریخته بشه به عهده ی برگزارکنندگان تجمعاته !!! "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد