روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

تولدم مبارک

من به دنیا آمدم... 

  

زمستان هم می تواند فصل روییدن باشد 

چه بسا همه ی روییدن از آغاز فصل سرد باشد. 

*** 

می خواهم باشم برای آنان که دوستم دارند و آنان که دوستشان دارم... 

*** 

نظرات 12 + ارسال نظر
شقایق جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ


از صمیم قلب تولدت را تبریک می گویم و امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی.

ممنون دوست خوبم.

من جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ب.ظ http://itsmine.blogfa.com

تولد تولد تولدت مبارک!!!! مبارک مبارک تولدت مبارک!!!!!!! :*

نه از اوون گل فروشی پایین میدون توی ولی عصر خریدم :)

ممنون
خیلی کاکتوس دوست دارم.

چرا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ

اه ؟ پس خودت صد ساله بشی برای آنان که دوستشان دارند و دوستم دارید ، سالروز تولد و روییدنت مبارک :)
الان مد شده واسه پست تولد عکس بچگیهاشون رو میذارن ....
ایشالاه سال دیگه .

ممنون از تبریکت
من متفاوت بودنو دوست دارم .

اشکان جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ http://khordade59.blogsky.com

بابا تو چقدر انگیزه داری واسه بودن .
بهتر نیست یه فکری واسه تناقض جمله آخر این پستت با جمله سر در وبلاگت بکنی ؟
سر در بی انگیزه و این جمله سر شار از انگیزه .

جمله ی سردر وبلاگ که قدمت بودن را نشان می دهد.
و انگیزه ی من برای بودن،وجود عزیزانم و چیزهایی که دوستشان دارم.
پس هر دو انگیزه ی بودن را نشان می دهند.
هرچند که برداشت اشخاص مختلف با روحیات و درون خودشان رابطه ی مستقیم دارد!
بنابراین مسئله اینست:
بودن یا نبودن...

جواد شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام .تولدت مبارک دوست عزیز.وبلاگ جالبی داری.دوست عزیز مایل هستی از وبلاگت کسب درآمد داشته باشی؟نیاز به کار خاص و مشکلی نیست. یکی از معتبرترین سیستم های کسب درآمد اینترنتی در ایران سیستم اکسین ای دی اس هستش که صاحبان وبلاگ ها و وبسایت ها می تونن با عضویت در اون و قرار دادن تبلیغاتاش در وبشون به ازای هر کلیک تا 80 تومان در بیارن.پس ببین که کاری نداره و فقط کافیه که یک بار عضو بشی و بعد کد تبلیغات رو در وبلاگت بگذاری که کل این مراحل 10 دقیقه هم طول نمیکشه.حتما می پرسی چی به من میرسه.من با این کارم چون شما رو به این سیستم معرفی میکنم 100 تومان به من میده و بعد به ازای هر کلیک از طرف بازدیدکنندگان تو 5 تومان هم به من میده.بدون این که چیزی از پورسانت تو کم بشه.پس بهتره هر چی زودتر عضو بشی و با قرار دادن تبلیغات و هم معرفی سایت به بقیه یک درآمد ثابت ماهیانه داشته باشی.تو می تونی تبلیغات ها رو در 6 وب مختلف قرار بدی. با یه محاسبه سرانگشتی میفهمی که چه قدر میشه در آورد.تازه یه چیزی....یک مسابقه 3 میلیون تومنی هم برگزار شده و جایزه ویژش برای نفر اولی که بیش ترین کلیک رو داشته باشه 700000 تومان هست.تازه این سیستم کلی ابزار برای وبلاگ نویسا مثل چت روم برای وبلاگ و وبسایت و پیج رنک و دیکشنری و .... فراهم کرده.پس تا دیر نشده عجله کن.ممنونم.
لینک عضویت : http://www.oxinads.com/?a=734

مریم شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ق.ظ http://theuglyduckling.blogsky.com

تولدت مبارک...

ممنون دوست خوب

آرش شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

سلام الهام جان
از صمیم قلب تولدت رو تبریک میگم و بهترین ها رو برات آرزو می کنم.

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک

خیلی ممنون
اینجارو با این متن زیبا ستاره بارون کردی

علی بینش پژوه۰ شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ب.ظ

روز میلادت را تبریک می گویم.

چه بسا همه ی روییدن از آغاز فصل سرد باشد.
خیلی زیبا بود.

مهدی شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.baharnarenj.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
بهتون تبریک میگم.وبلاگ خیلی زیبایی دارین.
مطالب زیبای وبلاگ شما نشانه سپیدی احساس شماست.
اگه اجازه بدین شما رو لینک کنیم.و امیدوارم شما هم به ما این افتخار رو بدین و لینکمون کنین.
به نظر من این طوری افرادی که هنوز سیاهی عصر بتن و سیمان دلهای سفیدشون رو خاکستری نکرده بیشتر با هم آشنا میشن.
یک سبد بهارنارنج تقدیم شما باد...

ممنون-حتمن

هومن یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ق.ظ

کاش می شد بچگیها را نوشت
زندگی را ساده کرد.

عشق را تقسیم کرد لای هر گلبرگ گل
تا به هر کس که کلامی دارد، جنس نور مهتاب
بدهی یک شاخه

کاش می شد روز میلاد تو را تکثیر کرد
لای تقویم زمان
هر هفته

تا به شوق قدمت، چلچله ها
صبح پاییز مرا غرق تمنای بهاری سازند.

کاش می شد از بلور اشک ها
خط پایان جدایی را ساخت.

با تولد نو شد و به یمن این روز تا ابد با گل ریحان خندید

هر چه باشی خوب است، گر پذیرای وجودت باشی

روز میلاد تو باید که مبارک باشد
مثل میلاد گل اندیشه
روی سنگ فرش بدون گل ذهن

پیله ات را بگشا، تا بدانی اینجا، مقصد و پایان نیست

صد تولد باید
تا رسیدن به بلندای بهشت

تولد خودت و مادر بزرگوار و گرامیت مبارک

ممنونم هومن جان از این همه احساس زیبایت که ناخوداگاه اشک در چشمانم حلقه زد...
کاش می شد بچگیها را نوشت
زندگی را ساده کرد.
کاش قدر همه ی لحظه های با هم بودن را بدانیم و قدر همه ی آنهایی که در کنارمان هستند.
از طرف مامانم هم متشکرم.

گل مینا(|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|) دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ب.ظ http://nasserabdollahi.blogsky.com

ببخش که دیر فرصت سر زدن بهت و پیدا کردم و تازه فهمیدم که تو این روزای قشنگ به دنیا اومدی!
البته می دونستم که اسفندی هستی چون قبلا بهم گفته بودی و چون عزیزقلبم هم متولد اسفنده این ماه برام معنای خاصی داره..می دونی که..
در هرصورت تولدت و بهت تبریک می گم و برات آرزوی زندگی شاد و قشنگی رو می کنم که هیچ وقا ازش سیر نشی.
مرسی از اینکه به خاطر ما می مونی.

ممنونم میناجان
برای تو هم آرزوی بهترینها را دارم.و نیز تولد سینای مهربان هم مبارک

علی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ق.ظ http://faryadnameha.blogfa.com

فکر می کنم که افتخار نداشتم که تبریک بگم تولدتو الهام جان.امیدوارم با تاخیر تبریک توامان با شرمندگی منو قبول کنی رفیق.

زندگانی همراه با شادی و آزادی ات مانا باد.

شاد زی




ممنونم علی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد