روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

گلی اما عمرت مثل گل...

گلشیفته فراهانی  

 

 یا گلدی فرهی؟!  

  

ماهی شده بود باورش 

تور اگه بندازن سرش 

میشه عروس ماهیا 

شاه ماهی میشه همسرش 

ماهیه باورش نبود 

تور اگه بندازن سرش 

نگاه گرم ماهیگیر 

میشه نگاه آخرش  

***  

 پ.ن  

گاهی فکر میکنم داشتن یک مشاور و راهنمای خوب در زندگی چقدر موثر می تونه باشه ...به هر حال همیشه عاشق سادگیش بودم و چون دوستش دارم براش آرزوی موفقیت دارم.  

نظرات 17 + ارسال نظر
هومن پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ق.ظ

من هم ! ! ! !‌‌‌ ! !

غزل پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ق.ظ

آخه چرا؟؟؟؟؟
متاسفانه یکی یکی تمام استعدادهامونو از دست میدیم اون از شادمهر و اینم گلشیفته
تا کی باید این رفتنها رو ببینیم؟
اما گلشیفته هم خیلی زود خودشو فروخت!!

امیر مهدی پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ق.ظ

(-@
منکه از تعجب چشام شبیه هه دو چشم شده
ای بابا !!

علی پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ق.ظ http://faryadnameha.blogfa.com

درود الهام عزیز

گلشیفته رفت !!!

این یکی از مهمترین خبرهای این چند روزه برایم بود که البته کمی فکر را نیز به دنبال می آورد که استعداد شگفتی مانند گلی فراهانی به یک مرتبه ساک سفر می بنند و راهی ینگه دنیا می شود . کمی هم به او حق دهیم که با این شرایط سینمای ما که سنتوری در آن مجال اکران ندارد و امثال مادرزن سلام و راننده تاکسی و ... به راحتی اکران دارند گلشیفته را نیز دلسرد کند .

اما گلی ما که با تو هم عقیده ام که در سادگی هیچ کم ندارد هنوز هم همان قدر ساده است که قبلا می دیدمش . روسری از سر برداشته ولی همانقدر حیا دارد و نجابت از چشمانش می بارد. با خودم فکر می کردم که گلی با حجاب کلی خوشگلتر بود تا الان با این نوع پوشششش که چندان هم های کلس نیست و همان سادگی در آن موج می زند !!!

هر چه باعث رفتن گلی شد دیگر شد و اتفاق افتاد ولی ما به عنوان حامیان اصلی گلی و گلی های هم نسلمان نباید پشت او را خالی کنیم و او را به باد ناسزاهایی چون خودفروشی بگیریم چرا که این روزها بسیار برایش مدیحه سرایی خواهند کرد و لعن برش خواهند فرستاد .

برای گلی عزیز آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در هالیوود هم پیروز باشد.

شاد باشی الهام عزیز

binam پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ق.ظ

chon dusesh dari barash arezooye movafaghiyat mikoni?!!!!!
dusesh nadashte bashi chi?
hala age vaghan dusesh dari age az to 1 chizi bekhad , unvaght chi kar mikoni
chon dusesh dari anjam midi age az dastet ham kari bar nayad bokoni hadeaghal doa mikoni
belakhare chon dusesh dari .......:-"
ey val baba ey val
@};-

دقیقا چون دوسش دارم براش دعا می کنم.

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

سلام
مرسی خبر کردی نازنین
نمی دونم چی بگم...انقدر تعجب کردم که به بی تفاوتی رسیدم...
همه مون عاشق سادگی نگاه و لبخند شیرینش بودیم...
چی شد....
فقط نگیم حیف شد...
چون هنوز معلوم نیست چه اتفاقاتی قراره بیفته...
امید وارم هر چی میشه به نفع گلی و ایران باشه....

شیدا عارف(معرف وب سایت های سینما) پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ http://SHAYDAAREF.BLOGFA.COM

حتما همه بهش گفتن برو...برو از ......راحت شو...
فکر ما رو نکرد که با خیال بودن و همدردیش زنده ایم؟

علی بینش پژوه پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ

می توان این خبر را به پست قبلیتان وصل کرد.
گلشیفته هم خواست عقاب باشد نه کلاغ!!

مهدی( وبلاگ ترانه علیدوستی) پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.taranehh-alidoosti.blogfa.com

سلام عزیز
همه اینها درست
سادگی گلشیفته فراهانی،شیرینی اش،معصومیتش،مهربانی اش،فهمش....
اما...اما او نباید از ایران می رفت. وجه درست قضیه را در وبلاگم نوشته ام و می دانم که حق آزادی دارد.
اما او سینمای ایران را از خودش محروم کرد.
...
برایش عمیقاً آرزوی موفقیت دارم.

28 تیر شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ق.ظ http://87-04-28.blogsky.com/

امیدوارم به مراد دلش برسه...
راستی اگه لوگو این وبلاگ رو خواستی بذاری بگو کدش رو بدم.
دیگه چه خبر؟ جمعه شب فیم آتش در نیستان رو دیدی؟

متاسفانه ندیدم.

سیما شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ق.ظ http://gharibenili.blogfa.com/

سلام الهام عزیز

نمی دونم چی بگم .............
صلاح مملکت خویش ، خسروان دانند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیدوارم موفق باشه و پیروز و سبز ...

شما هم مثل همیشه سبز باشید در پناه حضرت دوست .

شازده خانوم شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

من خیلی وقته که در جریان یه همچین برنامه ایی هستم .به خاطر هیمن خیلی هم شوک زده نشدم ولی خوشحال شدم که یک زن ایرانی به همچین جایگاهی رسید.

چرا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ

برای من که اصلا مهم نیست ، حتی ارزش فارسی کردن صفحه کلید رو هم نداشت ، ولی خوب من کامنت میذارم پس زنده ام .

هومن ب دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ق.ظ

عکس دوم؟
یعنی از ایران رفت برای همیشه؟؟
یا اینکه برخواهد گشت؟
بعید میدونم بتونه برگرده.حتما رفته دیگه.کاش بیشتر توضیح میدادی.

فکر میکنی بتونه برگرده؟
این عکس شرکت گلشیفته ست در رد کارپت یا همون فرش قرمز به مناسبت اکران فیلمی که با دی کپریو همبازی بوده.

آرش دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

جالبه که این فیلم هنوز اکران نشده ولی روی اکثر سایتهای فارسی که بری لینک دانلود فیلم با کیفیت قابل قبول وجود داره.

فرشته ناصری سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://yekfereshteh.parsiblog.com

چرا من الان که اینو نوشتین باید به وبلاگ شما سر بزنم ؟!
خوشم نیومد. فاجعه س به نظرم ...

البته وبلاگ شما رو نمی گم ها !!!

گل مینا(ناصریا) پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ب.ظ http://nasserabdollahi.blogsky.com

حالا قضیه این گلی فرهی چیه؟؟
مگه اسمش و عوض کرده؟؟؟

گلی نه گلی مال ماست! گلدی فرهی...ازش خواستن که اسم هالیوودی برای خودش انتخاب کنه و این اسمو پیشنهاد دادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد