روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

یکسالگی

 

یک شب، در آسمانی گسترده، انگشتانم بدون تامل، بر صفحه ی کیبورد، *سفالین*را تایپ کرد.

و اکنون قدمت آن سفالین به یک سال رسید.

۳۶۵ روز بودنتان را جشن میگیرم.

نظرات 25 + ارسال نظر
خالومسیح سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ق.ظ http://khalo0-masih.blogfa.com

وبلاگت میره پتون پتون با مدیریت الهام خانوم

سلام الهام جان .... اولین یادگاری و اولین تبریک من گفتم بت مرسی خودم عاشو ...
تبریک میگم انشاالله جشن ۵۰ یا ۶۰ سالگیشو بگیری و همیشه وبلاگت براه باشه .....

خوش باشی ..... خداحافظ

ممنون بخاطر لطفت

گل مینا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ق.ظ http://nasserabdollahi.blogsky.com

همیشه کامنتات برام حس خوبی داشت و قلمت گیرا بود و قابل تامل.
همیشه دوست داشتم تو یه وبلاگ داشته باشی و مطمئن بودم که تو این کار موفق می شی.
چون هم قلم قویی داشتی هم اراده و پشتکار محکمی.
پس وقتی سفالین و دیدم مطمئن بودم که یک ساله و چندین ساله خواهد شد.
از صمیم قلب آرزو می کنم همیشه حضورت سبزت به سفالین طراوت و به ما دلگرمی بده.
تولد سفالینت مبارک.

مرسی دوست خوب و همراه همیشگی

هومن رهبری سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ق.ظ

ممنون که در این یک سال مارا هم در دلمشغولی های خودت شریک کردی

سالهای بسیار طولانی است که در دغدغه ها با هم شریکیم
این هم فصل تازه و شکل جدیدی بود در کنار دوستانی تازه

این یکسالگی هم به شما عزیزان و هم به دوستان دیگه گل مینا؛ مانا؛ علی؛ الهام ؛بانوی اردیبهشت؛ سیاوش کاویان؛ من؛ علی بینش پژوه؛ و هومن رهبری که خودم باشم و همه اونایی که یادم رفته و عذر می خوام مبارک

ممنونم هومن جان
از تبریک واز همراهیت

حمید سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ق.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام
اولین سال تولد سفالینت مبارک
سالیان دراز و پر بار برای آینده شما آرزومندم
سرت سبز و دلت خوش باد

ممنونم دوست خوب

شقایق سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ق.ظ

همواره گفتم خوشحالم که هرچند بطور اتفاقی اما با این سفالین زیبا آشنا شدم.
اینجا را خیلی دوست دارم .همیشه متن ها و تصاویر انتخابی تو زیبا بوده اند.
و اکنون دستان هنرمند این سفالگر سفالی نه از جنس خاک ،از جنس بلور را خلق کرده.
بسیار زیباست.
این یکسالگی را از صمیم قلب تبریک میگویمو از این آشنایی واقعا خوشحالم.

ممنونم شقایق جان
تو همیشه به من لطف داری

پیام سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام
منظورتان از آسمان گسترده بلاگ اسکای بود نه؟

تشبیه و استعاره
بسیار زیبا بود هم عکس و هم متنتان
منهم تبریک میگویم .هرجند که اولین بار بود اینجا آمدم از طریق وبلاگ یکی از دوستاناما وبلاگتان زیباست و حرفی برای گفتن دارد.
تولدت مبارک سفالین

خوش آمدی دوست خوب
جالب بود که منظور از آسمان را متوجه شدید.دستورزبانتان بسیار قویست.
ممنون از تبریکتان

من سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ http://itsmine.blogfa.com

الهام عزیز سلام
من هم تولد و یک ساله شدن سفالین رو کلی بهت تبریک می گم ایشاله که تا کلی سال های دیگه همین طوری هی بیایم و تبریک بگیم D-:

همیشه موفق و شاد باشی :-)

ممنونم دوست خوب من ،من

شازده خانوم سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

همیشه همینطوری شروع میشه
بی صدا
اما موندگار

حضورت ماندگار دوست خوب

غزل سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ

سلاااام الهام جان

وای چه عکس خوشگلیییی
مثل همیشه زیبا نوشتی و با عکسی زیبا هم مزین شد.
تبریک میگم و خیلی خوشحالم که با سفالین آشنا شدم.

ممنون از لطفت

احمد سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.joharharaman.blogfa.com

درود
با آرزوی اینکه باز هم بنویسید سبز.
پاینده باشید
بدرود

ممنون از حمایت شما

سیما سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.gharibenili.blogfa.com/

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک - میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک - امیدوارم همیشه سبز و پایدار باشید . ممنون از کامنت شما .

ممنون سیما جان

بانوی اردیبهشت سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ

ماندگار باشی عزیز

ممنون بانو

آرش سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام الهام جان
تولد سفالین مبارک باشه امیدوارم جشن تولد صد سالگیشو با هم جشن بگیریم.
حالا اگه وب لاگت صد ساله بشه خودت چند ساله می شی؟

ممنونم دوست خوب
۹۹ سال رو با ۱۰۰ جمع ببند...

sepideh سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com


سلام الهام جان !

خسته نباشی گلم ....

یکسال با صداقت و سادگی نوشتی .....

حرفی که از دلت بر می اومد و حقا که به دل ما هم نشست ...

قلمت رو همیشه دوست داشتم و دارم ....

یک دست مریزاد بهت می گم و یکسالگی وبلاگت رو از صمیم قلب بهت تبریک می گم ....

موفق باشی دوست من ....

ممنونم سپیده جان
از این همه اظهار لطف
خوشحالم که دوستان گلی مثل شما دارم.

فرهاد چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ

ممنون بابت دعوتتان. سخاوتتان.از بخت یاری ماست که دوستان مانا از ما نیز یاد می کنند. تولد با شکوه قلم زدنتان هم مبارک. امید که همچنان پایدار و سرشار بمانید و فضای خانه تان آکنده از مهر و عطوفت خداوندی باشد. دعا کنید باران و مانا هر چه زود تر به ما بازگردند. من نیز چون شما بی قرارم بانو .

ممنون از حضورتان
باران (مانا) سخاوتمندانه خواهد آمد.

سیاوش کاویان چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ http://mby.blogfa.com

یک سال با هم بودیم و امید اینکه سالهای سال با هم بمانیم.
شروع دومین سال وبلاگ نویسی تان را تبریک میگویم.
شاد شاد شاد باشید.

ممنون و ماندگار باشید.

میترا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ق.ظ

سلام خانومی.................خوبی عزیزم؟
تولدت مبارک باشه.......یعنی تولد این کودک قشنگ نوپا.......
اما با کوله باری از تجربه. تا حالا ندیده بودم یه بچه ی یک ساله این همه غنی و پربار باشه.........براش اسپند دود کنید لطفا!!!!
من همیشه دوستای مانا رو میخونم. ممنونم که به من لطف داشتی و دعوتم کردی به یک جشن تولد قشنگ و خوب. من هم دوستای گل مانا رو دوست دارم همین طور تو عزیزم رو . مراقب خودت و کوچولوی شیرین یک ساله ات باش.
هر وقت خواستی شمع رو فوت کنی.
دعا کن مانا برگرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ممنون عزیزم
باران(مانا)سخاوتمندانه خواهد بارید
مطمئنم.

علی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ http://faryadnameha.blogfa.com

سلام الهام جان

یک سالگی وبلاگتو تبریک می گم الهام جان و آرزو می کنم که خودت و وبلاگ خوبت ۱۰۰۰ ساله بشید.

خوشحالم که تو یک سال گذشته با دوست خوب و فهیمی مثل شما آشنا شدم که نوشته هاش همیشه تامل برانگیز و به دور از تعصبه.از پرداختن به مسائل چیپ می پرهیزه و همواره دید بالایی داره .

امیدوارم که در سال آینده ؛سفالین ؛ و ؛فریاد بی صدا ؛ همکاری بیشتری داشته باشند.

شادی و پیروزی را برای تو دوست خوبم آرزو می کنم.

ممنون از حضور و تبریک شما
منهم امیدوارم

باران پائیزی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام الهام عزیز. ممنونم از دعوتت.
تبریک میگم جشن تولد یک سالگیت رو امیدوارم که هزاران سالگی ات را به جشن بنشینیم.
در آسمان ها. به همراه بانوی باران ها.

ممنون دوست خوبم

Shadmehr Lover چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ب.ظ http://doostdar88.persianblog.ir

سلام...یک سال و یک روز گذشت امیدوارم که قلمت همیشه همین طور پا بر جا بمونه.با یک روز تاخیر Happy Birthday To Your Weblog.ممنون که خبر دادین و تا بعد...

ممنون دوست خوب

رضا بردستانی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ http://rezabardiya.blogfa.com

سلام

رستم زدرس عشق و دبستانم آرزوست

شما هم از دوران مدرسه بگویید

یادش بخیر

...
ممنون از حضورتان

علی بینش پژوه چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام
تبریک می گویم .
سفالین بسیار پر محتوی ست. به شما تبریک میگویم که با پشتکارتان افکار بکر خود را با خوانندگانتان قسمت کردید.

امیدوارم این یکسالگی یکصدساله شود.

از لطفتان ممنونم

مانا... چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ب.ظ

تولد...تولد...
بارش عشق...
نوسان شمع هایی بی نظیر از حیرت کلماتی ناب...
معجز دستانی توانمند...
سخاوت دستانی مهربان...
ریزش صدای خوش خوان نوایی...
از گشودن دریچه ای رو به الهامات خداوندی...
این جا که منم ایجاز کلماتی ست شگرف...
پر از توانایی خواستن...
و ایمان عبور دادن از تنگه ی تنهایی...
و تولد واژگانی همه صبور و با ایمان...
این جا که منم مادر دلسوزی ست...
که طفل یک ساله اش را هر روز می زاید...
و در آفرینش هر کلامش...
سخاوتی بی نظیر دل دل می کند...
دوستت دارم...
دوستت دارم...
تولد شکوفه باران یک سالگی ات مبارک عزیز دلم...

ممنون مانای عزیزم
منتظرت بودم

الهام پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ب.ظ http://piadehdarbaran.blogfa.com

سلام الهام جان
تولد یک سالگی وبلاگت رو تبریک می گم
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی
خدایا به ما توفیق آن ده که هر آنچه شکستیم دل نباشد

نوید یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:24 ب.ظ

سالگرد این مبارک میلاد مبارک.

نوید جان خیلی خوشحال شدیم وقتی نظر تورا دیدیم.
ممنون از تبریکت
کاش همیشه بیایی
نوشته هایت همیشه زیباست .
سلام ما را به همسر گرامی برسان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد