روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

تولدم مبارک

 

من بدنیا آمدم...

 

***

دست هایم را در باغچه میکارم

سبز خواهم شد،میدانم،میدانم،میدانم...

******

زادروزم را دوست دارم .

بخاطر کسانی که دوستم دارند و کسانی که دوستشان دارم.

 

***

عکس:کامیرا

 

نظرات 17 + ارسال نظر
آمی و هومن(رهبری) پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ

تولدت مبارک مهربان!
امیدواریم اولین نفرایی باشیم که تبریک می‌گیم !‌!‌!

اولین هستید و ممنون بخاطر مهرتان

شروین پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ق.ظ

ایستادگی را در قامت {الف} به نظاره مینشینم


و هم پیمانه بودن را در پیمانه {ل}

همیشه خوب بودن و همیشه باهم بودن را در {ه} هستی تجربه میکنم.

ایمان را در {الف} آفرینش میجویم.

ومحبت را با {م} مهروزی خالصانه تعبیر،که مجملش الهام است . شیوه مخلصان و عاشقان

یادروز شکفتنت بهاری باد.

عزیزترینم
ممنونم...
بخاطر تمام خوبیهایت

سینا پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.irhc.blogsky.com

درود بر تو
دوست خوبم تولدت مبارک
امیدوارم همیشه مثل سالروز تولدت خوشحال باشی
راستی بلاگ آبستن هم بروز شد منتظر نقطه نظرات درخشانت هستیم

ممنون دوست خوبم

گل مینا پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ق.ظ http://nasserabdollahi.blogsky.com

الهام عزیز سالروز شکفتنت را تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم که این روز فرخنده و میمون(به دلیل علاقه زیادت به این کلمه از آن استفاده مبرم می کنم!)بر تو همچون سال تولدت که میمونه میمون بود مبارک و بس میمون باشد!

دوست همیشگی تو.

مینا

و یادگاه این لحظه من برای تو

دوستت دارم به خاطر تمام زیباییهایت.

بخاطر اینهمه میمون واقعا ممنونم
...
مرسی میناجان
تو دوست خیلی خوب من هستی
منهم دوستت دارم

پیمان پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ق.ظ http://archive.ospeyman.org

سلام الهام
من میدونستم که تو اسفندی هستی . کارم خیلی درسته ..
اگر دعوتم کنی یه کیک گنده بخورم حتما برات کادو میارم

همینکه اومدی کادو بود.
ممنون

Tehran پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ق.ظ

تولدت Happy
:d

ممنون

غزل پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ق.ظ

الهام جان از صمیم قلب تولدت را تبریک میگویم.
با اینکه تو را دورادور میشناسم و حرفها و روحیاتت را در این صفحه سفالی شناختم انگار سالهاست که میشناسمت.
مانند مروارید داخل صدف(عکس انتخابی که مثل همیشه فوق العاده است)زیبا و پر تلالویی

***تولدت مبارک ***

ممنون دوست خوبم

سوارپارسی پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام دوست من

از آمدنم نبود گردون را سود / وز رفتن من جاه و جلالش نفزود
وز هیچ کسی نیز دو گوشم نشنود / کاین آمدن و رفتنم از بهر چه بود

زاد روزت رو گرامی میداریم شاید ما نگرش های گوناگونی داشته باشیم ولی در پایان همگی هم میهن و انسانیم
زنده باشید
بدرود

ممنون دوست خوب

سپیده اس.اس پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ

تولدت مبارک امیدوارم که سالها با امید به اینده و با سر افرازی زندگی کنی درست که ما در سایتی دیگر با هم بحث میکنیم اما جدا از ان ما با هم دوست هستیم به امید موفقیت های روز افزون شما دوست عزیز.

ممنون،خوشحالم کردی

مانا..... پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.rosebaran.com

می خندم...
سوسوی مهر تو در دلم چنان روشن است...
که بارها به شوق می خندم...
شبی مهتاب...
الهام شد بر دلم...
زاده از سمت و سوی خدا...
میهمان خدا بود...
هم نشین خدا بود...
عروج کرد...
هم نشین دلم شد...
منت نهاد...
از لطفش به پا خواستم...
از شوق چشمانم از اشک پر...
نوری از عشق در دستانم...
بانوی الهامات خداوندی...
بانوی این روزهای بکر...
زاد روزت...
چشم گشودنت...
طلوع مهر تابانت...
چه می دانم های دلم...
از دل دل کردن ها تا این دو دو های ستاره مانند زمستان...
از بی گاه کش دار دلتنگی...
تا مجال فرصت گریه بر شانه های خوشرنگ تو...
همه مبارک باد...
به خاطر داشتنت...
بودنت...
نفس کشیدنت...
حضورت...
همدلی ات...
و همه ات...
مبارک باد بر من و تمامی آنانی که تو را دوست می دارند...
و بر تو...
تویی که هدیه خداوندگارمی...

ممنونم عزیزم
مثل همیشه پرباروزیبا

سعید جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام الهام عزیز
شوکه شدم ...از صمیم قلب تولدتو تبریک میگم امیدوارم تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی.

ممنون
دوست خوب

حامد جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ

الهام جون تولدت مبارک
امیدوارم۱۰۰ ساله بشی آفرین به هرچی پرسپولیسیه چرا جوابمو ندادی تو ۷ تیر
از طرف حامدپرسپولیسی

ممنون

شقایق جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ب.ظ

الهام گلم
تولدت مبارک
خانم عجب عکسی !
فوق العادست .
من هم با اینکه دورادور میشناسمت اما مطمئنم که بسیار دوست داشتنی هستی و معلومه که خیلی هم باسلیقه ای
باز هم تولدت مبارک
هوراااااا

ممنون دوست خوبم

احمد شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ق.ظ http://www.joharharaman.blogfa.com

درود
خدا باز سفالی دیگر ساخت
مبارک باشد
بروزم
بدرود

زیبا بود
ممنون

پسرک غمگین شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com

زندگی من لحظه ایست
همچون مستی
پر از شادی
پر از غم
و پر از التهاب و آرامش
و بی گمان پر از لغزش...
می ترسم تنهاییم کیفر لغزشهایم باشد
که در اینصورت
تا ابد در چاهی اسیر خواهم بود به نام من...

سلام الهام خانم گل

خوبی؟؟؟

ممنون از اینکه به وبلاگم اومدی و ممنون از همدردیت.

وبلاگ قشنگی داری.
ساده و قشنگ...

باز هم بیا اونطرفا...
بای الهام ...

...
واقعا متاسف شدم
:(

پسرک غمگین شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام
خوبی؟

صبح یادم رفت یه چیزی رو بهت بگم.

تولدت مبارک خانمی...

همیشه شاد شاد باشی ...
بای الهام خانم گل...
راستی اگه اجازه بدی لینکت می کنم...
البته اگه خودت اجازه بدی

ستاره چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ http://zimel.blogfa.com

تو لدت مبارک .روزای خوبی داشته باشی. به منم سر بزن .خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد