روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

یک عاشقانه ی خودمونی

 

چقدر بهش نزدیکی؟تا بحال حسش کردی...

یه روز تو ماشین رادیو گوش میکردم. گوینده گفت امروز در هوا خدا را میتوان نفس کشید...

نمی دونم اونروز چه خبر بود.نفس عمیقی کشیدمو با خودم گفتم  نه...

امروزوهرروز میشه تنفسش کرد.حسش کرد بوییدش و حتی بوسیدش...

اینروزا معنویتش بیشتر از ایام دیگس. بیشتر میشه بهش نزدیک شد.به اونی که خشمش ترسناکه قهرش وحشتناکه اما مهربونیش تعریف نشدس. ساده و خودمونی میخوام بنویسم.همونجوری که با خودش حرف میزنم...

دلم گرفته بود. از سادگی بعضی از آدما ...آره همین آدمای امروزی! به خدا هنوزم میشه تو همین روزگاری که همه به هم بی اعتنا شدن آدماییو پیدا کرد که دلشون دریاست...

یه حالی دارم که نگو...یه حالی دارم که نپرس ...

این حالمو دوست دارم .  بعضی وقتا فکر میکنم خدا دوسم داره. چون بهم قدرت داده که ببینمو بشنومو پند بگیرم.

یکیو دیدم که در آستانه ی ورود به دانشگاه فهمید سرطان داره.اما ازش به نعمت یاد کرد....

خدایا چقدر به بعضیا وسعت دل دادی؟ چقدر دوسشون داری ؟میگفت اگه مریض شدی اونم صعب العلاج یعنی اینکه خدا خیلی دوست داره...یعنی میخواد معرفتتو امتحان کنه...راستی چقدر از ماها میتونیم اینطوری فکر کنیم؟اگه مشکلی برامون پیش اومد بهش غر نزنیمو نگیم عدالتت کجاست...

خیلی حرفا دارم باهاش بزنم .دوست دارم منم غر بزنم اما وقتی دارم میبینمش آخه بهش چی بگم؟وقتی بهم میخنده وقتی نشونم میده که روشو ازم بر نگندونده بهش چی بگم؟

 شماها چی؟چقدر ازش نومید شدین؟تا حالا از در رحمتش رونده شدین؟خدا نکنه هیچ کسی دچار قهرش بشه.اونموقس که هیچ التماسیو نمی پذیره.

میگن برای حق الناس بیشتر اهمیت قائله تا حق خودش....ما چی؟ما چقدر حاضریم بخاطر دیگران از حق خودمون بگذریم؟

تا حالا شده بریم بهشت زهرا و بدون تحول برگردیم؟هر وقت اونجا میریم میگیم دیگه برگشتم ال میکنمو بل میکنم ...اما به محض برگشتن...............................

بعضی وقتا فکر میکنم خوبه که ما ایرانی هستیمو به یه چیزایی اعتقاد داریم. روزه میگیریمو مقاومت میکنیم در برابر وسوسه ی شیطان بیچاره که با اونهمه عبادت بخاطر غرور از در رحمتش رونده شد.کاشکی بشه همیشه باهامون باشه و بتونیم باهاش راحتو خودمونی حرفامونو بزنیم.

بهش بگم خدایا من یکی که دربست مخلصتم. 

دقت کردی؟ با رئیس شرکتت نمی تونی اینطوری صحبت کنی! اما خدا ...راحتو صمیمی بدون ادبیات خاص بدون بکارگرفتن کلمات قلمبه سلمبه...

کاشکی بتونیم قدردانش باشیم...

تو  ماه رمضان شباش یه صدای دیگه داره.میدونم شاید تویی که اینو میخونیو اعتقادیم بهش نداری بخندی. ولی گوش کن...درست گوش بده. یه صداهای دیگه میشنوی. نمیدونم یه جور دیگس معنویتش...

یکی که روزه گرفتن براش مجاز نیستو ازش میخوام نگیره بهم گفت نمیتونم صدای اذون مغربو بشنومو  روزه نباشم...خوش بحالش.خوش بحال اون مرد ساده ای که ایران زندگی نمیکنه و امروز بر حسب اتفاق مهمون یه سفره ی افطاریه ساده بودو از صاحب خانه خواست براش دعا کنه تا مریضیش خوب شه....خوش بحال اون صابخونه که وقتی باهاش حرف میزدم اشک میریختو میگفت خدایا من که کسی نیستم اما این بنده ی تو ...این بنده ی ساده ی تو از من میخواد براش پیش تو دعا کنم. خدایا خوبش کن...

وای از این قدرتنمایی تو...انقدر ساده قدرتتو به رخ میکشی که آدم راهی بجز پیدا کردن خودش در تو نداره.

میپرستمت با تمام وجودم...

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

(عکس:فتوبلاگ کامیرا)

نظرات 39 + ارسال نظر
مامان ایران شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ق.ظ

سپاس بر تو نازنین که اینقدر شیرین و قشنگ به رازو نیاز پرداختی و عاشقانه خودت را در آغوش پر مهرش انداختی و در دریای رحمتش شناور شدی.
منهم براستی آن عزیز را همیشه و همه جا در بند بند وجودم حس می کنم. خصوصا وقتی در گرفتاری و مشکلات غوطه ورم
تنها ملجاء و امیدم اوست.
درگاهش را بدون واسطه باز و گوشش را آماده ی شنیدن رازو نیاز میبینم.و اطمینان دارم دردم را می فهمد و نیازم را در صورت صلاح برآورد و غیر ازین نمیدانم و انتظار ندارم.
دریای رحمتش بیکران است اگر خالصانه و مخلصانه او را بخوانم صدای پاسخش را میشنوم.
این ایام که ضیافت اوست انگار فاصله اش با بندگانش کم شده و به برکت آن رسم مهمان نوازی را بجا آورده حاجات ملتمسین دعا را برآورده میسازد.بامید برآورده شدن حاجت همه ی نیازمندان .
آمین یا رب العالمین

شروین شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ق.ظ

اینک این روح افسرده و نیمه جان منست
جان میدهد زیر فشار زندگی

هرسو درین اجبار زندگی مینگرم
دردیست که میریزد در جامم زندگی

یکسو غم صاحبخانه و کرایه میخراشدم
سوی دگر خرج گذران زندگی

یکسو مریضیست که بجان عزیز من
اورا به سوی تباه میبرد زندگی

آنسو بدهی و وام بیشمار
از بهر خرید مایحتاج زندگی

اینک درون مرداب زندگی غرق میشوم
کیست که بگیرد دست مرا
بیرون کشد ز منجلاب زندگی

ناگاه سخنی ژرف مرا یاد میشود
درب عنایت خدارا بکوب بهر زندگی

ایمان به منشاءعشق لایزال
روحیست که دمیده میشود در جان زندگی

یارب بگیر دست حقیر نیاز من
جز تو کسی نیست مرا در طوفان زندگی



گل مینا شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ق.ظ http://nasserabdollahi.blogsky.com

هیچ آدابی و ترتیبی مجوی

هرچه می خواهد دل تنگت بگوی...

هومن شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ب.ظ http://nasserabdollahi.blogsky.com

با متنت ارتباط برقرار میکنه ادم.چون از دل بر میاد.
ما ماهی رودخانه ایم و از گل و لای مردابها هر کسی زود یا دیر باید به رودخونه بیاد و جذب دریای بزرگ حق بشه
خدا نزدیکه.میشه نفسش کشید اونو.در وجود ماست.
روح ماست.
برای شما بهترین ها رو آرزو دارم.خدا تحمل ماها رو بالا ببره.

خوب عمل کنیم و فقط مانند کنونی ها! پوسته رو کمتر اهمیت بدیم و درون را بیشتر.

شاد بشی دادا و خاش

شازده خانوم شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ http://shadzekhanoom.blogsky.com

موافقم.خدا به بعضی ها دل دریا داده و وسعت اندیشه....
خوشبحالشان.
چقدر عکس کامیرا جذاب بود.
چند وقتی به شدت به عکاسی علاقه مند شدم

هومن رهبری شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ http://marketkey.blogfa.com

کلمه به کلمه حرفهایت در دل هر «آدم» هست.
پس آشناست.

... شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ

کاش بدانیم چه اندازه بزرگ است و چقدر بخشنده.
چقدر دوست داشتنیست و چقدر نزدیک.
خدا همینجاست در همین حوالی.
میشه تنفسش کرد.حسش کرد بوییدش و حتی بوسیدش...

محمد امامی شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://4we.blogfa.com

اگر درمان تویی دردم فزون باد
اگر عشق تو سهم من جنون باد

***بهار-فرشته معصوم*** شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام الهامم.
خوبی عشقم؟؟؟ماه رمضون تنها ماهیه که همه ی سال منتظرشم.
چون خودمو خالی می کنم.هرچی به خدا نزدیکتر بشی بیشتر اونو احساسش می کنی.مطمئنم تو هم داری همین کارو می کنی.
با یه دردو دل به روز کردم.بیا پیشم گلکم.خوشحال میشم.
دوست دارم تا آنسوی ابدیت.
با آرزوی بهترینــــــــــها:بهــــــــــار

علی یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ق.ظ http://chickensoup.blogsky.com

سلام الهام جان
ممنونم بابت نظر گرمت
متن فوق الاده ای نوشتی بی نظیر بود
بد جوری دلم گرفته هستش نمی دونم چرا؟
موفق باشی

آخرین برگ سفرنامه باران یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.RoseBaran.com

سلام عزیزکم
تنها نیستی
اوست که در تو زبانه می کشد ... نهیب میزند
اوست که می گوید به تو
در حرای وجودت
بنویس...بنویس
تو او را نوشتی
تو اورا سرودی
و خدا...
خدا در تو سرود
با تو خواند
در تو ماند
خدا در تو ماند......همین

سیدمحمود یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ق.ظ http://topphoto.blogsky.com/

**خدا یا تو این وقت شب *ایستادم زیر آسمون تو که عکس سو سوی ستاره هاش تو دریای چشام افتاده *دودل بودم که بیام یا نه * یه دلمو گذاشتم پایین- پایینه پایین *اما اونیکی دلمو که مهرش کردن برای وزود به حریم کبریاییت *گرفتم لابلای انگشتام * میبینی تپش تند ویک نواختشو * ای عزیزه من*حالا ایستادم اینجا زیر اسمون زیبای تو* ومیدونم حتی اگر آهسته تر از بال زدن سنجاقک ها از ته دلم به تو سلام کنم میشنوی که جوابمو بدی وهمین برای من کافیه *حالا بذار آغار کنم مثنوی گریستن رو * بذار بگم اون پایین وقتی یه قدم از تو فاصله میگیرم چقدر زود گلدون احساسم زردو پژمرده میشه * خشک میشه برگاش میریزه * بذار اعتراف کنم به درازی روزهایی که بین چشمهای منو نم نم دلگیر بارونت فاصله می افتاد * بذار اعتراف کنم به روزایی که از سجاده سبز تو فاصله میگرفتم * بذار اعتراف کنم به اون روزهایی که خواب غفلت نمی ذاشت که باتو بگم * خدایا نجوای شبانه منو بشنو که به تو محتاجم * خدایا به درگاهت امده ام وفقز وبینواییم را نزد تو اورده ام* بیش از آنکه به طاعت خود امیدوار باشم به آمرزش تو امید بسته ام چرا که آمرزش و مهر بانی تو از گناهان من بیشتر است * ای عزیز من ای مهربان من ای خدای خوب من * حالا نگاه کن به دسته تمنایی که قلب چاک خودم را به تو پیش کش میکنه * من به تو محتاجم * من به تو محتاجم **

بازنده ترین یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ق.ظ http://www.navader.blogfa.com

الهی ای مولای کل هستی تو که بر اسرار دل نه فقط انسانها که میلیاردها حیوان و بیش از آن گیاهان آگاهی. نیاز آنها را میدانی و بر سوال همه آنها پاسخ میدهی.خدایا این چه بساط بسیار عظیم و بی انتهائیست که پرواز عقل بشر توان رسیدن به کنه آن را ندارد.

معبودا در این همه موجوداتی که داری هر یک از آنها به قدری به تو نزدیک میشوند که خیال میکنند فقط مال آنهائی.

و این کثرت و تنوع از اول خلقت تا بحال بوده و تا آتیه ای نا پیدا ادامه خواهد داشت وراستی چقدر عظیم است حکومت تو و چقدر خنده دار جهالت این بنده که با نهایت نقص خود گاهی ترا باور وگاه رو گردان میشود.

راستی با این تنوع افکار و کارهای بشر خدایا تو چقدر صبور و حلیم و کریم و بخشنده ای.از تو زنده اند وز تو میخورند و از تو حیاتشان ادامه دارد و بسیار ناسپاسند و باز تو آنانرا میبخشی و هدایت میکنی و روزی میدهی و در مقابل از بن منکر تو میشوند

و بالاتر از همه اینها رحمانیت و مهربانی توست که همچنان ادامه دارد و به اهمیت آن است که قرآن را به بسم الله الرحمن الرحیم آغاز کردی.

کرم بین و لطف خداوندگار گنه بنده کردست و او شرمسار

بزرگی خدایا .ای نزدیکترین ببخش بر ما .ای کریم از آتش تو و یا به شوق بهشت تو که در نوع خود مهمند بر تو پایبند نیستم از این عظمت و رحمت تو شرمندهء مطلقم . میخواهم همچو شمع آب شوم . ای قدرت مطلق ذلیل و نیازمند مطلق منم. ببخش بر من ناسپاسیم را. کفران نعمتت را. بد خلقیم را .جهلم را و غرورم را . ای عالمترین به احوالم . یا رب. یا الله .ای رحمان و ای رحیم.

خدایا در این دل شب به تو پناه میبرم و عقاید خود را به تو میسپارم .مخصوصا در این زمانهء بسیار پست و بی مروت دین و ایمان جوونا فقط به لطف تو مستحکم میماند.خدایا یارشان باش. بحق بهترین بندگانت محمد آل محمد(ص).الهی آمین شب همه بخیر و نورانیت باد.یا حق

صدای خاموش یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:53 ق.ظ http://www.shayan007mb.blogfa.com

از ترس دوریت اشک می ریزم و به امید نزدیکتر شدن به تو از خودت مدد می گیرم، دلم که حالی شد قرآن بر میدارم و می شنوم، از تو می شنوم هر کلام، مرا به تو و به لقای تو مشتاقتر می کند. انگار که ظرفی را از آب پر کنی، همان می شود روح من هم سرشار از زنده بودن و تراوت می شود، همان می شود. و چون آفتاب برآید، و موعد قشنگ دیدارت به آخر رسد، به امید صبحی دیگر و رازی دیگر روز را می گذرانم به تلاش برای جلب رضایت تو لحظه ای یادت، از دلم بیرون نمی رود چه عشق پرمعنایی، چه مهر ورزی کریمانه ای ، تو با آن بزرگیت مهرت را در دل من ناچیز انداخته ای، مهربان من ، دل در گرو محبت تو بسته ام، می دانم که هرگز رشته ی محبت را پاره نمی کنی چون بخوانمت پاسخم می گویی، و چون بجویمت، به من نزدیکی، به خودت قسم می دانم که به من از خودم نزدیکتری ، گرچه با چشم نمی بینمت، عزیز دلم چون غفلت بر من چیره شود و مرا به بدی بکشاند تو مرا از آن باز دار و غفلت را از من دور ساز و چون نادانی و ناتوانی مرا از خیر باز دارد تو مرا بسوی آن هدایت کن.



اشکهایم را زمیمه این نوشته می کنم تا شاید دلهای شما نیز بلرزد و چشمانتان ابری شود اگر چشمانتان بارید مرا فراموش نکنید .





شب عاشقان بی دل چه شبی دراز باشد *** تو بیا که از اول شب در صبح باز باشد

عجب است اگر توانم، که سفر کنم به کویت **** به کجا رود کبوتر که اسیر باز باشد

به محبتت نخواهم که نظر کنم ز رویت *****که محب صادق آن است که پاکباز باشد


شیرمرد یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ق.ظ http://www.navader.blogfa.com

سلام علیکم.واقعا عالی بود.انشاالله به لطف الهی بتونیم به مقام رضا برسیم.
در این ایام بسیار مغتنم فقط باید از سر تقصیر و نقصان از خودش طلب معرفت و بخشش کرد.شاید اندکی بیدار شد.یا علی .

sepideh یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ق.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

حسم در مورد خدا نگفتنیه. ولی خیلی حس قشنگیه. دوسش دارم، خیلی زیاد....... حدی براش تعیین نکرده ام. مرزی نداره، دوست دارم عشقم به خدا تا آسمون هفتم ادامه داشته باشه. خدا خیلی مهربونه، بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنیم. دقت کردی، وقتی تنها هستی چقدر دلت میخواد باهاش حرف بزنی ؟ یا تا خیلی حسش می کنی و به وجودش پی می بری، توی دلت با شادی بی نهایت فریاد می زنی، خدا جونم دوستت دارم. خیلی پاکه و مهربون، اینقدر مهربون که میگه صدبار اگر تؤبه شکستی باز آی ........
اینقدر مهربونه که هر چی بهش ظلم می کنی، هرچی بدی میکنی، وقتی به اشتباه خودت پی می بری، دست نوازش میکشه به سرت. میگه بنده ی من دوستت دارم.
خدا هوای هممون رو داره، مهم اینه که بتونیم این پشتیبان رو حس کنیم. خوش به حالمون، تکیه گاه مهربون و بخشنده ای داریم. چقدر مواقع شده که بهم ریخته بودیم، به هیچ چیز امیدی نداشتیم ولی همون موقع یه نوری توی دلمون روشن شده، حسمون رو گرم کرده ؟ همون موقع فهمیدیم که آره، آشناست این حس، بعدش گفتیم. مهر خداست.

می‌شه خدا رو حس کرد تو لحظه‌های ساده
تو اضطراب عشقو گناه بی‌اراده

گل من، به اون بیمار بگو، ناراحت نباشه، خدا خودش گفته که من تو دلای شکسته هستم، بهش بگو خدا همیشه به بنده های خوبش سختی میده. میخواد امتحانشون کنه. میخواد ببینه صبر دارن؟ بهش بگو به خودش توکل کنه، همون حسه مهمه، اون حس براش ارزشمنده، بهش بگو با هرکس بنا بر ظرفیتش سختی میده، حتما این دوستمون، دلش خیلی دریاییه. ازش بخواه برای ما هم ........ التماس دعا ................

الهام یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ http://piadehdarbaran.blogfa.com

سلام الهام جان
چقدر ساده و بی ریا نوشته بودی
کاش همه بتونیم تو لحظه لحظه های زندگیمون خدا رو با تمام وجود حس کنیم
الهام خوبم امشب در قشنگترین لحظات نیایش همون لحظه ایی که اوج می گیری تا سبز شدن رو دوباره تجربه کنی من رو با همه دلواپسیهام فراموش نکن
التماس دعا:الهام

الهام یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ http://piadehdarbaran.blogfa.com


راستی نشد فال رو بذاری؟
اگه قالب وبلاگت به هم می خوره باید تو ویرایش قالب زیر یا بالای همون قسمتی که می خوای پیس کنی مثلا اگه زیر پیوندای روزانت چیزی نیست اونجا پیس کن تا قالب وبلاگت به هم نخوره

یه عاشق یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ http://arezoo62.blogsky.com

سلام دوست عزیز زیبا بود........ دفعه اول است
اینجا میام خوشحال میشم دوستای خوبی برای هم باشیم حس می کنم هم جنس خودمی..... دلت شاد
اگه یه روز آسمون دلت ابری شد،
از دست زمونه و آدمهاش خسته شدی،
حتی نفس کشیدن هم برات تکراری شد!
یا شاید اگه دست روزگار، نقاش خاطره های بد شد،
قلبت رو شکست و اشکت رو جاری کرد،
از ته دل بگو... خدایا !
صدا بزن خدایی رو که سختی و غم رو برای هیچ بنده ای نمیخواد.
اگه امتحانت میکنه یعنی دلش میخواد بزرگ و بزرگتر بشی. نزدیک و نزدیک تر.
گفتگو کن با تنها کسی که میتونی بهش بگی: خدای من!
و بشنو! صدایی که میگه: بله! بنده من!
اگه صداش رو شنیدی،
بعد از همه درد و دل کردن ها، آروم شدن ها...
بعد از اینکه گل خنده به روی صورتت برگشت،
یه خواهش کوچیک! اگه قبول کنی.
برای من هم دعا کن/
همیشه درپناه ایزدیکتا باشی /

یکی یدونه یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.ali-siavand.blogfa.com

سلام
خیلی خوشحالم که وبلاگتو دیدم
واقعا لذت بردم
نظرت با تبادل لینک چیه؟
به منم سر بزن خوشحال می شم

کامیرا یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 ب.ظ http://kamira.blogsky.com

سلام الهام.

گاهی به شما و دوستان سر می زنم.

نوشته هات به دلم نشست، هر وقت می بینم کسی دیگه ای هم احساس من رو داره خوشحال می شم.

عکس هم خیلی به نوشته میاد! ممنون.

آرزوی خوشبختی برات دارم.
بر می گردم، به زودی...

حریر دریا یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ

شب عاشقان بیدل مبارک باشد...

شب قدر -شبی مقدس که ملائک میزبان میهمانان آفریدگارشان هستند.

امشب دستان نیاز را بسویش دراز کنیم و از او بخواهیم دستمان را بگیرد.از او که میفرماید:

آنان که با من قهر کرده اند و از من بریده اند، اگر می‌دانستند چه
اندازه به دیدارشان مشتاقم و انتظارشان را می‌کشم؛ آنان که با
من به دشمنی برخاسته و در مقابل اقتدار و عظمت من تیغ پیکار کشیده اند، اگر می‌دانستند چقدر به دوستی و مهرشان دل بسته ام؛ آنان که روی از درگاه من برگردانده‌اند، اگر می دانستند چقدر دلم برایشان تنگ شده است؛ اگر می دانستند بند بند وجودشان به شوق من از هم می‌گسست، و پاره‌ های جانشان به اشتیاق از هم می‌گسیخت و دل و قلبشان از

خوشی آب می شد اگر می دانستند...

بهش بگیم حالا اومدیم خدا... حالا بند بند وجودمان از شوق تو از هم گسسته...
پاره های جانهامان را در کف دست داریم.این ناقابلترین را بپذیر..................



برای تمام نیازمندان -تمام بیماران دعا کنیم.

***
امشب اگه آسمونی شدین و دلتون رفت اون بالاها من رو هم دعا کنید...

mohammead دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ http://suzaport.blogfa.com

موفق باشید

صدای خاموش دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://shayan007mb.blogfa.com/

سلام


ممنون از این همه لطفی که دارین

اسد دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ http://ninameh.blogfa.com

سلام : با تمام وجود حس کردن یعنی رسیدن به همان نقطه ایی که خیلی ها دلشان می خواهد برسند ولی نمی تونند و من امروز به باخواندن مطلب شما فهمیدم که به غیر از من هم هستند کسانی که میخواهند به مقصد برسند بیاد دست همدیگر را بگیریم و از این راه سخت عبور کنیم
به روزم و منتظرت هستم
جاری همانند کارون

امپراتور دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ http://lovemax.blogfa.com

از حضورت دلخوشم دوست من
هر آنچه زیباست همیشه خوب نیست اما هر آنچه خوب است همیشه زیباست .
به خاطر بسپار:
دعا تلفن شماست به خدا
و اجابتش تلفن خداست به شما ...
در دست رس باش

بدرودی
امپراتوری

علی سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ق.ظ http://dar100.blogfa.com

سلام. احترام.
ممنون که دوباره به درصد اومدی و نظر دادی رو مطلب دوستان در حقیقت فکر می کردم بعد از اون انتقاد تند و تیزم که اصلا هم از سر عناد نبود بلکه پیشنهاد بود دیگه قهری و حاجی حاجی مکه.ولی اومدی... خوش اومدی.

در مورد مطلبت من جزء اون دسته نیستم که تو دربارشون صحبت کردی و بهتر در باره ی چیزی که .... حرفی نزنم.

یه جای مطلبت نوشته بودی چه خوبه ما ایرانیا هستیم تا الخ...
با اونجاش مخالفم. چون به نظرم کاش ما ایرانیا نبودیم تا این دینی که تو ازش صحبت می کنی رو به گند و کثافت نمی کشیدیم که اوضاع امروز این باشه... چون مشکل هیچ دینی نیست بلکه آدمهای پیروی اون دین هستند که آن دین را می سوزانند و حتی خاکسترش را بر باد می دهند...

دیدم تو نظرت یه جور طنز سیاسی نوشته بودی خوب بسم الله خوشحال میشم علاوه بر اینکه بازدید کننده ی درصد بلاگ(dar100.blogfa.com) می مونی به وبلاگ شخصی من (p-m-c.blogfa.com) هم سر بزنی و مطالب هر روزش رو دنبال کنی و نظراتت رو هم بگی چون فکر کنم خوشت بیاد..

علی /اعترافات یک ذهن بیمار! / درصد بلاگ
(p-m-c.blogfa.com)
(dar100.blogfa.com)

کلبه دنج سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ق.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

تو همین شبهای ماه رمضون بهتر میشه با نفس عمیق، خدا رو نفس کشید.
تا اون انتهای ریه های آدم، آخر وجود آدم، استشمام می شه.

اون مرد می دونه کجا بگه براش دعا کنن. ساده و راحت.
----------
عباداتتون مقبول خدا

ایام شهادت رو خدمتتون تسلیت می گم.

کژال سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:35 ب.ظ http://ketabi.blogsky.com/

زیبا بود.
خوشحال میشم به من هم سری بزنی...

Shadmehr Lover چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ق.ظ http://doostdar88.persianblog.ir

سلام...بدون اغراق میگم این پستت واقعا منو متحول کرد.ممنون

انجمن شاعران مرده چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://www.eshgharia.blogfa.com

درود بر شما

دوست من الهام خانم من خواستم جایزه شما را خصوصی

بدهم که دیدم نمیشه جایی برای لینک خصوصی نیست


اگر میشود ایمیل را بدهید تا جایزه شما را بدهیم لطف کن مارا

ببخش که انقدر دیر شد به همین دلیل ۲ ساعت اینترنت را

به ۳ ساعت تیبدیل کردیم برای یک ماه

(انجمن شاعران مرده)
علیرضا

گل مینا پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 ق.ظ http://nasserabdollahi.blogsky.com

دیشب جمکران بودم!
روحیه ام پیش از رفتن خوب نبود به دلیل حال و هوای بدی که در این چند ماه گذشته داشتم احساس می کردم توان و آمادگی رفتن به مراسم عزاداری را ندارم اما...
پاهایم خود به خود رفتند بی انکه اختیاری در نگهداشتنشان داشته باشم!
چه حال و هوای عجیبی داشت دیدن آن همه قلب امیدوار که به امید بخشش و طلب لطف و مهر خدا چشمهای گریانشان را به آسمان دوخته بودند و دستهایشان را به امید جلب رضایت و توجه او به بالا درازکرده بودند و هم نوا با هم می خواندند سبحانک یا لا اله الا انت القوس القوس... بک با الله...
و با گریه و زاری و اشک و آه از او کمک می طلبیدند...
قلبم آرام می تپید آرام اشک می ریختم و همراه با خیل امیدواران امیدوارتر از همیشه می خواندم ام یجیب را..
و برای تمام کسانی که درذهن داشتم و نداشتم دعا کردم برای آن جوانی که سپرده بودی ویژه تر از همه!
امید که آن بزرگوار بخشاینده و مهربان نظاره ای کند و مانند همیشه دستهای کوچک و خسته و ناتوانمان را بگیرد که گر قدرت یاتنهای او نباشد و لطف و کرم و مهرش به راستی که هیچ هم نخواهیم بود...

زیارتت قبول میناجان ...
منهم دعا کردم برای آن جوان و همه ی جوانان این مرزو بوم
دیدن اینهمه قلب امیدوار فقط و فقط یک چیز را اثبات می کند و آنهم عظمت خداییست که هر چه داریم از اوست...

بانوی اردیبهشت پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ http://gol-gav-zaban.blogfa.com/

سلام الهام جان
چقدر ساده وصمیمی نوشتید . لذت بردم و از خواندن مطلبت حال خوبی پیدا کردم .
التماس دعا خانوم.
یاحق

علی پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://chickensoup.blogsky.com

سلام الهام عزیز
خوب هستی من هم به روز هستم
خوشحال میشم ببینمت
موفق باشی

سینا جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ http://sina_god.persianblog.ir

سلام
وبلاگ زیبایی داری. بسیار زیبا!!
به کلبه دلتنگ ماهم سری بزن

MeHraN جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.bnd.blogfa.com

ُSalam Aks Va Matlabe Jalebi Bod Movafgh Bashi

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://rue.blogsky.com

امیدوارم همه حاجتشونو بگیرن
دلت شاد

قلب مقوایی من جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ب.ظ http://baghebarunzade.blogfa.com

فکر میکردم
دعا و خواستن
به زبون اوردن
خیلی سخته
اما لذتش بیشتر از سختیش بود
وقتی
در سکوت قلبم
نامش را
بلند
زدم
فریاددددددددددددددددددددددددددددددد
خدا

سیما چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ http://gharibenili.blogfa.com/

سلام الهام جان
خیلی زیبا بود خیلی ، راستش دارم گریه میکنم ، نمی دونم چرا ولی هر موقع اسم خدا میاد یا موضوع و مطلبی یا درددلی رو با خدا می خونم نا خودآگاه گریم میگیره .... """ خدا """ تنها مونس و همدم من ... یه مدتیه خیلی دلم گرفته امروز هم توی مسیر محل کارم بودم ، چشمام بستم داشتم با خدا حرف میزدم ، بغلش کردم ، سرم گذاشتم روی پاهاش ، کلی هم گریه کردم چون هیچ جائی گرم تر و آروم از آغوش خدا نیست ... کلی هم آروم شدم و الان که کامنت شما رو دیدم و درد دل زیباتون با خدا ، که یه پیام از طرف خدا برای من بود که بازم بهم گفت ؛ بنده من ، من همیشه هستم ... وقتی که اسمش میاد دیگه قادر به هیچ کاری نیستم .... خدا همیشه با ما هست ، امیدوارم ما فراموشش نکنیم ، دستای مهربونش رو از دست ندیم ، امیدوارم شما هم در پناه """ یزدان عزیز و مهربان """ سربلند و پیروز و موفق باشید در تمام مراحل زندگی ...
""" الهی و ربی من لی غیرک ، ایاک نعبد و ایاک نستعین """
شکراً شکر به پاس نعمتهای بیکرانت ، عزیز مهربون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد