روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

روزمرگی

عاقبت بودنم شد! آدمی را دمیدند.آه باران نمی داند اینرا... آدمی سفالی قدیمیست.

بدون عنوان

 

سلام...

بروزم سر بزن...

وبلاگ قشنگی داری....

آپم بدو بیا....

نوشته ات زیباست  پیش منم بیا و...............

هر روز چندین و چند بار با این کامنتها روبرو میشویم؟ آیا به این فکر کرده ایم که اصلا چرا مینویسیم و چرا دوست داریم دیگران درباره ی نوشته ی ما نظر بدهند؟چند نفر از ما واقعا متن نوشته شده را می خوانیم و نظر میدهیم؟

چند وقت پیش مادر یکی از همکاران خوبمان فوت کردند. طبق روال هر روز که به وبلاگ

دوست خوبم گل مینا سر میزدم  کامنتی دیدم مربوط به پست خبر فوت مادرشان که واقعا برایم عجیب بود:

بسیار زیبا بود مایل به تبادل لینک هستید به من  ایمیل کنید!!!!

چی بسیار زیبا بود؟ نوشتن خبر فوت مادر آنهم از قلم فرزندش؟؟؟ تازه بعد هم ایشان  اگر متمایل به تبادل لینک هستند به شما ایمیل کنند!!!

چشمها را باید شست...

چه لزومی دارد اگر از وبلاگی  خوشمان آمد و خواستیم نامش در پیوندگاهمان باشد از مسئول آن بخواهیم ما را لینک کند؟اصلا اطلاع رسانی درباره لینک کردن یا لینک شدن واقعا معنایی دارد؟همه ی ما میدانیم که هربار نوشته ای مینویسیم اگر نظرات را باز میگذاریم یعنی تو دوست خوب من که به وبلاگ سر میزنی نظرت را درباره ی متن نوشته شده اعلام کنی...متن را نخوانده  فقط میگوییم زیبا بود و آدرس وبلاگ خودمان را می دهیم...تازه بعضی از دوستان همین زیبا بود را هم دریغ می فرمایند و فقط آدرس پست جدیدشان را مرقوم می فرمایند...

تا به کی خراب محبتیم؟؟؟

اینجانب از کلیه دوستانی که افتخار میدهند به خانه ی سفالین می آیند و نظر میدهند و دوستانی هم که نظر نمی دهند(که بهتر از بعضی نظر دادنهاست!) تشکر میکنم و دلم میخواهد بدون تشریفات نوشتاری بگویم از اینکه مرا لینک میکنید ممنونم. نظر لطفتان است.اگر وبلاگی را لینک کردم چون دوست داشتم مطالب ارزنده ی آن در دسترس خود و دوستانم باشد. از دعوت به لینک شدن و لینک کردن  اجباری معذورم. و از حضور دوستانی که با آمدنشان  خوشحالم میکنند و پس از خواندن کامنتشان که تنها  دعوتیست برای خواندن مطلب جدیدشان نا امید میشوم- عذرخواهی میکنم .چرا که به هیچ وجه به  دعوتشان پاسخ مثبت نخواهم داد...

کمی بیاندیشیم .حتی در همین محیط کوچک هم نمی خواهیم همدل باشیم ... 

یک همدلی ساده بخاطر بودنمان در اینجا. علت بودنمان و نوشتنمان یکیست و همه خوب میشناسیم آن را...

به خاطر داشته باش:

هیچ پیامی آخرین پیام نیست و هیچ عابری آخرین عابر...کسی مانده است که خواهد آمد.

باور کن! کسی که امکان آمدن را زنده نگه میدارد.

بنشین به انتظار ...

 

نظرات 53 + ارسال نظر
هومن شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ

نگارنده عزیز!
اینجا تنها جایی نیست که فقط به خود نگاه می کنیم و بدون نگاه به اطراف کلام را جاری می کنیم.قدری به اطرافت بنگر حساسیتت کمی فرو می نشیند.هرچند که امیدوارم اینگونه حساسیتها فرو ننشیند تا ارزش هایمان زیر سوال نرود.

آرش شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام الهام خانم
باید بگم که جانا سخن از زبان ما می گویی
من نسبت به این جمله ها که گفتی
بروزم سر بزن...

وبلاگ قشنگی داری....

آپم سر بزن....

نوشته ات زیباست پیش منم بیا و..

حساسیت پیدا کردم
واقعا چرا بعضیا فکر می کنن که فقط باید حرفهایی که اونا توو وب لاگشون می زنن خونده بشه یا هدفشون از گذاشتن این کامنتا چیه مگه کسی زورشون کرده.نظر واسه اینه که آگه پیشنهادی انتقادی یا ایده خاصی نسبت به وب لاگ داری بیان کنی.یا اصلا دلیل این لینک کردن چیه خب مسلما اگه من از وب لاگت خوشم بیاد همیشه بهت سر می زنم دیگه چه ضرورتی داره که حتما شما منو لینک کنین.
به هر حال شهامت شما رو در بیان این مطالب تحسین می کنم منم خیلی دوست دارم این حرفهارو بزنم ولی می ترسم بعضیا از دستم دلخور بشن.

قلب مقوایی من شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ب.ظ http://baghebarunzade.blogfa.com

سلام
زیبا بود!
لینکتون می کنم! :دی

شاید در مورد خیلی ها صدق کنه اما کلیت ندارد!

قلب مقوایی من شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ب.ظ http://bagehbarunzade.blogfa.com


همین نخوندن و نظر دادنو میگم

خانه ای از شن و مه شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.sandfog.blogfa.com

اوایل (حدود چهار سال پیش) این طور کامنتها برایم عذاب آور بود. بعد به مرور فهمیدم نباید اعتنایی کرد. بلکه باید دلمان بسوزد برای چنین افکاری!
واقعا فکر می کنند اگر بگویند به وبلاگ من هم بیا، این آمدن با خواندن و مطالعه او همراه خواهد بود؟
واقعا چرا فکر می کنند باید دیگران وبلاگ ما را بخوانند، در حالی که ما از آن جمله افرادی هستیم که فقط به نوشتن جملات مزخرف تکراری در کامنتها عادت کرده ایم؟ یا واقعا چقدر ساده لوحیم که فکر می کنیم اگر کسی را با این جملات به ولاگمان دعوت کنیم او هم میاید و پستهایمان را می خواند؟ چرا به ذهنمان خطور نمی کند که او هم میاید و فقط یک چیز چرتی می نویسد که نوشته باشد؟

یاد این پست جالب افتادم که چند وقت پیش در جایی خوانده بودم. به طنز این نوع کامنت نویسی ها را به سخره گرفته بود!
جالب بود، لینکش را برای شما هم می گذارم:

http://www.cozy-cottage.blogfa.com/post-215.aspx

لینک مورد نظر در قسمت روز پیوند قرار گرفت.


ممنون از شما...

آرش (هیچکس ) یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ http://hichkas.myblog.ir

از ستارگانی که ستودم ، نمناک
از رودها و شبنم ها
جز آن چه عشق من بود ، هیچ برنگزیدم
و از آن پس همخوابه ی شب شدم
.
.
.
up کردم با دلنوشته ای از جنس دلتنگی
خواستی بیا و تو هم هموای ما را بارانی کن
<~~~~hichkas~~~~>

هومن بندرعباسی یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:53 ق.ظ http://www.nasserabdollahi.blogsky.com

جدیدا چقدر هومن زیاد شده.
متاسفانه اینگونه معاملات هم گویا در کشور ما رواج پیدا کرده
این چه معامله ایه؟!!!
ای کاش معامله.مطلبت رو نمیخونه و میخواد تو بری بخونی.
بابا بی خیال!
به نکته خوبی اشاره کردی.من وقتی اون کامنت رو دیدم خیلی تاسف خوردم.تهشه.

هومن بندرعباسی یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ق.ظ

خیلی خوب و بجا و مفید بود.
آفرین

پرند نیلگون یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:54 ق.ظ

خیلی خوب نوشتی . امان از اون دعوت های اجباری به لینک دادن . .......
از مدتی پیش خیلی راحت همه شونو پاک می کنم . ناخودآکاه حس بدی در آدم به وجود میارن که اصلا دوست ندارم حتی برای یه نظر هم که شده وبلاگشونو ببینم . این وبلاگ نویسی هم خیلی زود وارد محدوده تعارفات بی پایان و رودربایستی های ما ایرانیها شده .
اون کامنت هم ............ خیلی متاسف شدم ! واقعا توی ذوق می زد . این جوریشو دیگه ندیده بودم .
موفق باشی
به نظرم این پست رو بذار یه مدت در کنار باقی پست ها بمونه . ارزش اینو داره که بازدید کننده های بیشتری ببیننش .

ممنون از پیشنهادت...
حتما اینکارو انجام میدم.

قلم.... یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ق.ظ http://sarneveshtman.blogfa.com

سلام...
مطلب شما را خواندم...............

توضیحی دوباره از هومن یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ق.ظ

لازم دیدم توضیحی داشته باشم بر کامنتی که در ابتدا نوشته شده چرا که احساس کردم بعضی خوانندگان برداشت اشتباهی از کلامم داشته اند. اگر گفتم بدون نگاه به اطراف کلام جاری می شود نه به نگارنده مطلب بود که بلکه همدلی و همزبانی با ایشان بود که روزانه با دهها نظری مواجه می شوند که در حقیقت تحمیل خود بر دیگران به شمار می رود و در قالبی زیبا بیان می شود. اگر گفتم قدری به اطرافت بنگر حساسیتت فرو می نشیند منظورم این بود که بهر حال این سرنوشتی است که حال برای تمام وبلاگ نویسان چه ارزشی و چه غیر ارزشی محتوم شده بهرحال اگر دوستان با دقت می خواندند و بخصوص جمله آخر را مد نظر قرار می دادند نه سوء برداشت پیش می آمد نه نیازی به این توضیح دوباره بود.

نقد صریح بود...
ممنون

سارا و سامان یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ http://eshgheasatire.blogfa.com

سلام آبجی الهام گلم
آپ جالبی بود مرسی که خبرم کردی ولی یه خواهش از این به بعد به وب جدیدم بیا و نظر بده

انار یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://anaar1010.blogfa.com

گاهی در مقابل این حجم چرت و پرتی که کامنت می کنند دلم می خواهد پی نوشت کنم:اگر متن را نمی خوانید دیگر مزخرف هم ننویسید برایم ، آدرستان را بگذارید بهتان سر میزنم!
.
و
این جمله ت رو نوشتم کوبوندم رو دیفال اتاق:
کسی مانده است... که خواهد آمد!

الهام یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:19 ب.ظ http://piadehdarbaran.blogfa.com

سلام الهام جان
خوبی گلم
واقعا حرف دل من رو هم زدی نمی دونم چرابرا بعضیا بالا رفتن آمار وبلاگشون یا اینکه تعداد نظراتشون بالا بره اینقدر اهمیت داره که بخوان به قیمت دوروغ گفتنشون باشه اینکه بدون اینکه مطلب رو بخونن بگن عالی بود به ما هم سر بزن
کاش همه ما به جای اینکه به بالا بردن تعداد نظراتمون فکر کنیم به بهتر شدن مطالبمون بیندیشیم کاش نوشته های ما روشن بخش راه زندگی باشه نه اینکه بخوایم با مطالب سطحی آمار وبلاگمون رو زیاد کنیم
با همه این حرفا باعنوان مثبت بیندیشیم بروزم خوشحال می شم بیای ونوشته ام برات مفید باشه

مرد یخی یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:34 ب.ظ http://nightlight.blogsky.com

مرد یخی یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ

کاملا باهات موافق ترم
مساله وقتی بغرنج تر میشه که بدونیم بیشتر اوقات این گونه نظر ها کار یه سری نرم افزار روبوت هست.
به قول بزرگی
لعنت بر حماقت

امضا:مرد یخی

امین کاشانی دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:44 ب.ظ http://cedilla.blogsky.com

دقیقن صحبتات درسته

موافقم

و در آخر اینکه برای من مایه ی افتخاره که در لیست شما هستم با این اوصاف!

تا بعد

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
میدونی مطلبت حرف دل خیلیها بود
آره براستی چرا باید اینگونه باشه
لینک کن اما چرا انتظار لینک شدن داری
سر بزن بدون اینکه منتظر باشی حتما بهت سر بزنه....
ممنون بابت بیان حقیقت
دلت شاد

جنوبی سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.jonoob.coo.ir

همشهری عزیز
وبلاک جالبی داری
به طور اتفاقی با وبلاکت آشنا شدم
یه سری به من بزن
ما می تونیم دوستان خوبی برای همدیگه باشیم
امیدوارم بیشتر ببینمت
مایل به تبادل لینگ هستم خبرم کن

دوست سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ

:)) :))

ببخشید الهام جون ولی نتونستم خندم رو بخورم.این دیگه شاهکار بود. تصور کن! تو پستی که مربوط به نخوندن و کامنت گذاشتنه کامنت میذاره بدون خوندن و تازه اگه مایل به تبادل لینک هستی بهش بگو :))
همشهریش هم که شدی. دیگه حتما باید خبرش کنی برای تبادل لینک.
ای وای از این جماعت .ببخشید ولی واقعا وقیح بود

...

خالو مسیح سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://KhaLo0-MaSiH.BLoGFa.CoM

یاالله....
شادت بگردم یعنی یه چیزی تو مایه های فدات شم .....
من تو ترجمه کردن بندری به فارسی خیلی ضعیفم ...
بعضی کلمه هارو نمیتونم معادل فارسیشو پیدا کنم ....
باید برم فارسی یاد بگیرم .....
خوب حقیقتش جرات هم ندارم بهت بگم مطلبت خوب بود ولی خوب چی بگم خوببببببببببببب بود دیگه
کلا شادت بگردم ...... سر بزن ....... یاالله....

مهناز سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ http://yaghoutesorkh.blogfa.com

مهناز سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:27 ب.ظ http://yaghoutesorkh.blogfa.com

سلام الهام عزیز
خوبی؟
نوشته هات رو کامل خوندم .
وهمه رو قبول دارم.منم خیلی از این موردها دیدم وقتی کامنتی رو دوستان واسه خودم یا بقیه میزارن.مطمئن هستم که مطلب رو نخوندن وفقط میگن زیبانوشته بودی به من سر بزن همین.حالا میخواد این مطلب نوشته شما باشه یا از کسی گذاشته باشی.
کاش دوستان که زحمت میکشن وبه وبلاگ سر میزنن به خودشون هم زحمت خوندن اون مطالب رو بدن.به خدا نویسنده دوست داره مطلبشو بخونن وبعد نظر بدن.
باز هم ممنون برای این پستتون خیلی مفید بود.
منم شما رو لینک میکنم تا دوستانم هم از این وبلاگ زیبا وپر محتوا دیدن کنن.
همیشه هایت شاد گلم.
قربانت:مهناز

اسد سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ب.ظ http://ninameh.blogfa.com

سلام : گاهی همین گونه است که شما می نویسی و یا نوشته ایی ولی خب همه که نمی توانند موضوعی را انتخاب کنند و در باره ان موضوع بنویسند ومهم این است که بدانیم چه می خواهیم و چه می نویسیم و من اکنون شما را به وبلاگی دعوت می کنم از ابتدا تا کنون شعر نوشته و همه اشعار هم از خود نویسنده است و هیچ مطلب دیگری ندارد همواره هم سعی دارد که مطلب ها تکرار ی نباشد
چاری همانند کارون

دوست خوب من
اگر کمی دقیق تر میخواندید متوجه می شدید که منظور من بازدید کنندگان وبلاگهاست نه وبلاگ نویسها...

مسلما نویسنده موضوع یا شعر یا مطلب مورد نظرش را می نویسد و در اختیار بازدید کنندگان وبلاگش قرار میدهد و توقع دارد آنها دقیق!!! مطلب را بخوانند و اگر دوست داشتند نظر خود را نیز مرقوم بفرمایند.

خود دقیق خواندن هم مطلبیست قابل تامل...

اشاب سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://ashaab.blogfa.com

ممنون ...قشنگه

ما... سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ http://m560.persianblog.ir/

کاملا موافقم. حتی یه وقتایی شده که سر همین مدل کامنت گذاشتنها با بعضی از بازدیدکننده های محترم بحثمون میشه.
مثلا وبلاگ من لینک دونی نداره ولی خیلی ها کامنت میزارن که با تبادل لینک موافق هستم یا نه!

مهرنوش چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ق.ظ http://dandelion63.persianblog.ir

الهام جان مرسی که سر زدی. حرفهای جالب و معنا داری نوشتی.همه رو قبول دام.

اسد چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ق.ظ http://ninameh.blogfa.com

سلام دوست خوبم : از نظرتون ممنون هستم و بی نهایت تشکر می کنم که نظر دادی تا در باره اش برایت بنویسم ابتدا قرار بود که از اشعار شاعران در وبلاگ های مختلف استفاده کنیم ولی وقتی وارد میدان کار شدیم و با خودمون اندیشیدیم که اگر دیگران راضی به این کار نباشند چه کنیم بر ان شدیم تا همه نوشته وبلاگ از خودمان باشد و برای همین هم همه نوشته ها از خودم است و هیچ نوشته ایی از دیگراندر این وبلاگ قرار داده نشده است و تمام سعی بر این است که نوشته از یکی باشد تا اگر قرار است نقد وبررسی گردد بدانند که نویسنده یک نفر است و از نظر مشا هم بی نهایت ممنون هستم و نوشته وبلاگ شما همین پستی که کامنت کذاشتم چون با نوشته های دیگر متفاوت بود برای نوشتم متفاوت است و گرنه مانند دیگر وبلاگ ها از کلمات زیبا و خوب است و وبلاگت قشنگ بود می گذشتم
چاری همانند کارون

♥♥♥ بهار-فرشته معصوم ♥♥♥ چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com


____________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ___________________

سلام عزیزم...
چه خوب شد بالاخره یه نفر این حرفارو زد...
راستشو بخوای خودم هیچ وقت نتونستم به کسایی که بهم سر میزنن اینو بگم...
معلومه خیلی واقع بینی...دوستت دارم قرد تموم آدما قدر تموم عاشقا...
قربانت.
با آرزوی بهترینـــــها: بهــــــــــار

کلبه دنج چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

سلام.
بله متاسفانه علیرغم اینکه زنندگی و زشتی این نتوع کامنت ها رو می بینند اما باز هم دست بردار نیستند و نمی دونند دیگه این نوع کامنت گذاری حال آدمو به هم می زنه و کاراییشو از دست داده.
یک بار برای یکی از همین آدمهای مزخرفی که برام همچین کامنتی گذاشته بود، رفتم و نوشتم لطفا از این غلطهای چرند نویسی تو وبلاگ من نکن! می دونید چه اتفاقی افتاد؟ هیچی! چون کامنتم بدون لینک بود و اون طرف حتی نمی دونست کدوم یکی از هزارتا وبلاگیه که سر زده و کامنت مسخره شو کپی پیست کرده!

این خبر فوت هم که نوشتید که دیگه آخرشه!
ایول
آخر خنده س.

نتیجه گیری تون تو کل پاراگراف: « چه لزومی دارد ... تا به کی خراب محبتیم» هم عالی بود. دقیقا مختصر و مفید منظور صحیحتان را رسانده اید.
همین است. موافقم.

بابت لینک در روز پیوند و پیوندهای کنار صفحه (که البته فقط لینک شهریور ماه است گویا!) هم متشکرم. نظر لطف شماست.
دوستان دیگری هم از طریق وبلاگ شما به همان پست کامنت ها مراجعه کرده اند.
موفق باشید.

لینک وبلاگ شما تصحیح گردید...
با تشکر از تذکرتان.

پگاه.ق چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ب.ظ http://koodaki.blogsky.

آره واقعا.. حرف دل من رو زدی..
به خاطر وجود همین نظرات بی ربط و بی محتواست که آدم گاهی در به روز کردن وبلاگش سست میشه !

شازده خانوم چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ب.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

چه فضاحتی....
چند روزه سعی میکنم کامنت بگذارم ولی بلاگ اسکای هم برای ما بازی در میاره.
من یکی از کسانی بودم که شروع به مبارزه با این مسئله کردم.
برای مدتی نظرات رو بستم و بعد از چند روز ضمن پوزش از دوستانم در به جای نظرات اعلام کردم که این حرکت نمادین با نوشته های به اصطلاح زرد میباشد.
داغ دل خیلیها تازه شد و همین باعث شد تا با گذاشتن فیلتر اجازه ورود هر نوشته ای رو به وبلاگم ندهم.
متاسفانه فرهنگ استفاده از وبلاگ به شدت زیر سوال رفته.
خیلی ها فقط افزایش شمارش تعداد خوانندگان برایشان در اولویت است.
چند وقت پیش یکی از خوانندگان برای من نوشت:
وبلاگ خوبی دارید.مایل به تبادل لینک هستید؟
فرداش نوشت : من شما را لینک کردم.مرا لینک کینید.
پس فرداش نوشت :چرا مرالینک نکردید؟؟از وبلاگ من حذف شدید.
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

هادی پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.arosakeshab.blogfa.com

به دل نگیر رفیق ...
بگذار دل خوش باشند اگر اینگونه خوش اند ...

آریا پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ب.ظ http://aria5875.blogfa.com

سلام دوست من
به خاطر نبودن چند وقته ام ازت عذر می خوام
با داستان " خوخاشیپ" از خودم به روزم و منتظر نظرت.
ممنون.

سلیم پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.salim-ghazal.blogfa.com

سلام
من به روزم
سراغم بیا

..:: سارا و سامان ::.. پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ب.ظ http://eshgheasatire.blogfa.com

سلام الهام جون
عزیزم ما آپیدیم یه سری بزن و کویر خشک ما رو بارونی کن

بانوی اردیبهشت جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.gol-gav-zaban.blogfa.com/

سلام الهام جان
فکر میکنم آن دسته از وبلاگنویسانی که هدفشان ارتقاء سطح دانش باشد می خوانند و نظر می دهند و دعوت می کنند برای نظر دادن ..
اما متاسفانه همه از این قبیل نیستند

الهام جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ب.ظ http://piadehdarbaran.blogfa.com

سلام الهام جان
راستی چرا نظرات رو بعد تایید تو وبلاگت نمی ذاری من جدیدا اینجوری کردم
آخه بعد یه مدت می فهمی چه کسایی فقط میان کامنت می ذارن که بری به وبلاگشون
وچه کسایی مطالبت رو می خونن خوب نظرات اونا رو با کمال میل تایید نکن
شاید خیلی خودخواهانه باشه اما به نظرم جواب های هوی است
من بعد اینکه تو اومدی به وبلاگم 3بار دیگه آپ کردم
یکیش زمزمه های دلمه ویکی دیگش تفسیر معنوی سفید برفیه
دوست داشتی بیا پیشم
شاد باشی :الهام

ساناز جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:01 ب.ظ http://love-abadiam.blogsky.com

سلام الهام جون
عزیزم دلم براتون تنگ شده بود که اومدم این post رو دیدم
عزیزم حداقل داشتن وبلاگ در کنار این جور برخوردها یه حسن بزرگ هم داشت و اون این بود که ببیند تو این مدت خیلی دوست های خوب هم پیدا کردیم کسایکه بدون این که حتی بشناسیمشون باهاشون احساس نزدیکی می کنیم و دلمون براشون تنگ می شه. در کنارش این جوری هم پیش میاد
من فدای شما دوست گلم

محمد امامی جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ب.ظ http://4we.blogfa.com

سلام .منهم با مشکل شما روبرو شدم .
البته خوب که فکر کردم ،‌ دیدم تنها راه آگاهی از به روز شدن وب لاگ ها دوستان همین است . برای مطلع کردن دوستانتان مجبور به این کار هستید . اما نخواندن پست هایشان هم بی ادبی است .

طاها جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ب.ظ http://nepo.blogfa.com

سلام خیلی وقته همین موضوع ذهن من رو به خودش مشغول کرده بود. راستشوبخوای به نظر من علت اینکه خیلی ها از این وبلاگ به اون وبلاگ میرن اینه که فکر میکنن اگه تعداده نظراتشون بالا باشه دیگه یعنی ته وبلاگ نویسین. دریغ از این که شاید از اون ۳۰ نفر ۱۰ نفر نظراتی بدن که تو پیشرفت مطالبشون موثر باشه؟!
شاید این جوری یه جورایی احساس غرور میکنن.

حمید شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام
موافقم با تمام وجود !
راستش خیلی قاطع و محکم نوشتی !
ادم میترسه بگه زبونم لال آپم ...!
به نظر من خیلی از پیش من بیا ها و راستی منم به روزم ها از نخوندن مطالب نیست و فقط
به دلیل نداشتن نظر یا اطلاع در مورد موضوع است ومحبتی که خواننده به نویسنده دارد
والبته معدود نظراتی که خبر فوت را تبریک عرض میکنن
حکایت از پوچی نویسنده خود میکنند
شاد باشید

آریا شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:10 ب.ظ http://aria5875.blogfa.com

سلام عزیز
درددلت واقعن به دل نشست. گاهی اوقات محیط مجازی بلاگ اونقدر مارو غرق می کنه که خودمون هم یادمون می ره برای چی داریم می نویسیم و برای چی می خونیم.
از تلنگری که زدی ممنونم.
در مورد ارسال داستان هم حتمن داستانت رو میل کن و من بعد از خوندنش برای نقد اون رو در نوبت داستان ها می ذارم. اگر هم دوست داری داستانت زودتر برای نقد قرار بگیره می تونی بهم اطلاع بدی تا نوبتش رو زودتر بندازم.
ممنون.

طلوع یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://tolooeno2.blogfa.com

سلام الهام عزیز
مطلب رو خوندم .درست می گی و خب البته در همه جای دنیا همه جور آدم پیدا میشه حتا در دنیای مجازی .به نظرم نباید زیاد سخت گرفت.بگذار بیایند و حتا اگر یکی دو جمله رو هم می خونند بخونند این طوری هم خوبه.
مدتی نبودم و دوبار که خواستم بهت سر بزنم نتونستم .گویا آدرس رو اشتباه گذاشته بودی .ولی بالاخره جوینده یابنده است.
شاد باشی!

اسد دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ب.ظ http://ninameh.blogfa.com

سلام ک دوباره به وبلاگت اومدم شاید این آخرین بار باشد و شاید هم این گام باز کننده راهی باشد که دوستی بر قرار باشد و بتوانیم از نوشته های خود استقاده کنیم و حقیقت هم همین گونه است که نوشته ایی مطلبی در یکی از وبلاگ های نوشتم هدف از وبلاگ نویسی چیست و کسی پاسخم را نداد و خدایی هدف شما از وبلاگ نویسی چیست
آیا می خواهید بین دوستان خوداتن بگویید منم هستم وبلاگ دارم
آیا مایل به اطلاع رسانی هستید
آیا نوشته های خوب دارید و چون نمی توانید چاپ کنید در وبلاگ قرار می دهید تا دیگران استفاده کنند
آیا هدف دیگری دارید و اگر هدف دار هستید موفق خوهید شد درغیر این صورت هیچ فایده ایی ندارد تنا فایده اش این است که اینترنت و پول تلفن داده ایی و بس و مطلبی که به درد دیگران بخورد هم نداشته ایی به هر حال من با نوشته این پست شما مواقه ولی لازم است که وبلاگ خود را هدف دار کنیم تا به مثصد دلخواه خود برسیم
یا علی

علی سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ق.ظ http://chickensoup.blogsky.com

سلام الهام عزیز
من هم آپ کردم
خوشحالم میکنی بیایی

♥♥♥ بهار-فرشته معصوم ♥♥♥ چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام.... (''''(`-``'´´-´)'''')
من آپم....).....--.......--....(
یه سر.........(6..._...6).../
بزن......../........(..0..)....;.
........__.`.-._..'='..._.-.`.__
..........'###.,.--.,.###.'.../
....../__))####'#'###(((_
......####بهار####
........############
..........#########.../
...__/...../..######....
(.(.(____)....`.#.´..(____).).)

سلام الهام جونی.
خوبی گلم؟؟؟
نمیخوای بهم سر بزنی؟؟؟تنهام گذاشتی؟؟
اینم دومین کامنت.
منتظرتم.
با آرزوی بهترین ها: بهار

کلبه دنج پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ق.ظ http://cozy-cottage.blogfa.com

عجیبه که برای این پست هم باز از این نظرها می ذارن!!!
این دیگه نهایتشه !

دارم تصور می کنم، چقدر خندیدی وقتی نظر پایینی رو خوندی !

بابا منتظرته دیگه، بهش سر بزن !!
D:

طلوع پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ق.ظ http://tolooeno2.blogfa.com


این یک روایت از راوی نیست

حکم سوت را دارد

در سری

که چشم هایش کور سویی ندارد
....
-----------------------------

طلوع نو به روز شد و منتظر نظر ارزشمند شماست.

مریلا پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ http://mirma.blogfa.com

مطالب وتصاویر بسیارزیبایی دارید خوشحال میشم اگه به وب من سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد